فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سه تن و 612 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذرماه 97 در این استان کشف و هشت باند مواد افیونی متلاشی شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، سه شنبه به خبرنگاران بیان داشت: این مواد شامل، سه تن و 295 کیلوگرم تریاک، 166کیلوگرم حشیش، 37 کیلو گرم هرویین و 114 کیلو گرم سایر مواد مخدر است.
وی افزود: در پیوند با کشف این مواد، یک هزار و 355 متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل کننده و نگهدارنده مواد مخد دستگیر شدند و یک هزار و 185فقره پرونده برای آنها تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.
گودرزی ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده، 90 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این استان شناسایی و توقیف شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: از ابتدای سال 97 تا کنون (چهارم دی) افزون بر 37 تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حاکی از 25درصد افزایش است.
گودرزی گفت: ماموران انتظامی این استان با به کارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی خود برای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می توانند هرگونه موارد مشکوک در این مورد را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد مخدر ، فارس ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار