فرماندار میبد:
فرماندار میبد گفت: راهداران با داشتن روحیه ایثارگری و مردمی بودن در شرایط سخت، انگیزه‌ای مضاعف برای ارائه خدمت به مردم‌ دارند.
کد خبر: ۶۹۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 23 December 2018

حسین فلاح در آیین تجلیل از راهداران شهرستان به مناسبت روز اول دی روز راهدار گفت: پروژه‌های بزرگ انجام‌شده که نشان‌دهنده فعالیت‌های ارزنده و بسیجی گونه شما راهداران با اعتبارات کم و ناچیز هست، باید انگیزه‌ای برای انجام امور در مسئولین و مردم ایجاد کند.
فلاح افزود: انجام فعالیت بسیجی گونه توسط راهداران که یادآور زمان جنگ و جبهه است، قابل‌تقدیر و ستودنی است.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نیز گفت: این استان در هشت‌ ماهه امسال نسبت به سال قبل 17.8 درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته و در این ‌ارتباط جایگاه دوم را در کشور دارد.
جواد ذاکر با اشاره به کار سخت راهداران، وجود راهداران در مواقع سرما، یخبندان و حوادث جاده‌ای را آرامشی برای مردم خواند و گفت: نبود راهداران برای مردم به‌خوبی محسوس است و همکاران ما باید به ارزش کار خود در ارتباط با مردم که به‌واقع کاری مردمی انجام می‌دهند، آگاه باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد نیز در این نشست تلاش‌های شبانه راهداران در ایام مختلف سال در سرما و گرما و در مواقع تصادفات را ستود و گفت: راهداران بی‌ادعا و صادقانه آرامش افراد درراه‌ها را با امدادرسانی و بازگشایی محورهای مواصلاتی تأمین می‌کنند.
حمید ذاکری افزود: نگهداری از راه‌های مواصلاتی از سرمایه‌های زیربنایی و شریان‌های حیاتی کشور وظیفه خطیری بر عهده راهداران است.
در ابتدای این نشست با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد تجلیل به عمل آمد.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار