معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در مسئله تربیت و آموزش به کودکان باید به مسائل دینی و ارزشی توجه شده و از استفاده از روش‌های غیردینی پرهیز شود.
کد خبر: ۶۹۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲ 23 December 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در دیدار با مدیران موسسه آموزشی رزمندگان اسلام که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، اظهار داشت: باید به مسئله آموزش بیش از گذشته توجه شود.

وی افزود: فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه‌های تربیت دینی دانش آموزان مهم و ضروری است اما مراکز تعلیم و تربیت کودکان باید برای ورود این افراد به مراکز حوزوی، دانشگاهی و عرصه‌های دیگر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در مسئله تربیت و آموزش به کودکان باید به مسائل دینی و ارزشی توجه شده و از استفاده از روش‌های غیردینی پرهیز شود، لزوم ورود مجموعه‌های آموزشی همچون رزمندگان اسلام در مسائل تعلیم و تربیت دینی کودکان مهم و اثرگذار است.

در ابتدای این دیدار مدیر موسسه رزمندگان استان قم نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و مأموریت‌های موسسه رزمندگان بر لزوم همکاری و استفاده از پتانسیل‌های طلاب و حوزه‌های علمیه تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امیر امیرگان مدیریت سرپرستی موسسه رزمندگان استان قم ضمن معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه علمی و آموزشی، محورهای راهبردی و عملیاتی فعالیت‌های این موسسه در جهت تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، انحصار زدایی در فضای آموزشی کشور و توسعه کمی و کیفی این موسسه در استان قم و حرکت به سمت مدارس مسجد محور را تشریح کردند.

وی از گسترش فعالیت‌های مرکز تخصصی کودک مؤسسه رزمندگان اسلام با استفاده از طلاب یادکرد و گفت: امیدواریم با ارائه الگوهای تربیتی بتوانیم در سطح کشور به دستاوردهای جدیدی در حوزه‌های تربیتی و آموزشی برسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار