پنج هزار و 200 مددجوی شهری تحت حمایت کمیته امداد تربت جام از خدمات درمانی کمیته امداد تربت جام بهره مند هستند.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 18 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، شیرمحمد شاکر برآبادی، رئیس کمیته امداد تربت‌جام با اشاره به اینکه بیشترین بخش هزینه‌های درمان مددجویان را این اداره متقبل می‌شود گفت: اکنون پنج هزار و 200 مددجوی تحت حمایت این نهاد با استفاده از کارت درمان کمیته امداد تربت‌جام از خدمات مختلف درمانی استفاده می‌کنند.

وی به انعقاد قرارداد با 33 پزشک و مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: این اداره با هفت پزشک خانواده، هشت داروخانه، چهار دندان‌پزشک، سه درمانگاه، سه فیزیوتراپی، دو آزمایشگاه، دو بیمارستان، دو مرکز بینایی‌سنجی و دو مرکز سونوگرافی قرارداد دارد و به مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهند.

شیرمحمدشاکربرآبادی اظهار کرد: هرماه 100 میلیون تومان هزینه بیمارستان و بستری بیماران تحت حمایت کمیته امداد تربت‌جام می‌شود.

رئیس کمیته امداد تربت‌جام ادامه داد: این اداره ماهانه برای دارو بیماران 15 میلیون تومان و در بخش امور آزمایشگاهی و فیزیوتراپی 10 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین این اداره برای ارائه عینک به مددجویان شهری و روستایی ماهانه هشت میلیون تومان اعتبار هزینه می‌کند.

رئیس کمیته امداد تربت‌جام بیان کرد: اکنون این اداره 216 بیمار زمین‌گیر روستایی و شهری تحت حمایت دارد که تاکنون برای تجهیزات 40 میلیون تومان و برای نگهداری بیماران زمین‌گیر 45 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی مشارکت خیرین را تحت عنوان طرح شفا جهت کمک و حمایت از بیماران زمین‌گیر و پرهزینه یک اقدام معنوی و انسانی خواند و گفت: نیکوکاران با شماره‌گیری کد # 0514 * 8877* از طریق گوشی‌های موبایل می‌توانند به راحت‌ترین روش در امر کمک به نیازمندان به‌ویژه بیماران نیازمند اقدام کنند.

شایسته ذکر است: شهرستان تربت‌جام با ارائه خدمات به بیش از 18 هزار نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در جنوب شرقی مشهد مقدس واقع‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار