با حضور آیت الله موحدی کرمانی؛
با حضور آیت الله موحدی کرمانی، هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 30 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن فیروزشاهیان، در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور گفت: به همین منظور نشست خبری این کنگره، روز شنبه 10 مردادماه، با حضور علی پهلوان؛ دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود و در این نشست 4 نفر از اعضای شورای مرکزی نیز گزارش عملکرد خود را ارائه می‌کنند.

فیروزشاهیان بیان کرد: واحدهای آموزشی، سیاسی، تشکیلات و امور خواهران در این نشست حضور دارند و علاوه بر ارائه گزارش عملکرد هفدهمین دوره کنگره، دبیرکل نیز گزارشی از هجدهمین کنگره ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود و تاکنون برای روز نخست حضور و سخنرانی، آیت الله موحدی کرمانی قطعی شده است.

فیروزشاهیان با اشاره به اینکه روز نخست این کنگره در دانشکده علوم پزشکی و روز دوم در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود تاکید کرد: علاوه بر این انتخابات شورای مرکزی و هیئت عالی نظارت اتحادیه نیز در روز دوم این کنگره پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار