پس از تهران صورت گرفت
مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی از راه‌اندازی شبکه HD در صدا و سیمای خراسان رضوی پس از تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 30 July 2015
حجت‌الاسلام علی نهاوندی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فنی صدا و سیمای خراسان رضوی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رضوان اظهار کرد: سیستم نفوذ پوشش دیجیتالی در خراسان رضوی 98.9 درصد است که امیدواریم با فراهم شدن شدن زیرساخت‌های لازم بتوانیم این میزان را به 100 درصد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های دیجیتال‌‌سازی در شهرستان‌هایی همچون کاشمر، سرخس، باخزر، تربت‌جام و تربت ‌حیدریه ادامه دارد، تصریح کرد: طراحی 10 نقطه حساس و پرتردد در مشهد از طریق سیستم نوین فیبر نوری با رویکرد ارتقای نفوذ پوشش دیجیتالی با تلاش‌های فراوان انجام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: تصویربرداری هوایی با استفاده از فیبر نوری در استادیوم ثامن ائمه (ع) و سالن شهید بهشتی از امروز قابل استفاده برای مسابقات ورزشی در مشهد است.

نهاوندی با اشاره به اینکه در حوزه بین‌المللی نیز دستاوردهای خوبی حاصل شده است، بیان کرد: نصب و راه‌اندازی فرستنده برون مرزی ویژه ترکمنستان و قرارگیری فرستنده رادیویی فارسی دری ویژه مردم افغانستان از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این بخش محسوب می‌شود.

وی از آغاز به کار فرستنده 100 کیلو واتی در حوزه رادیویی که قابلیت استفاده در جاده‌ها ویژه زائران و مسافران را دارد نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و همکاری‌‌های انجام شده میان صدا و سیمای خراسان رضوی با آستان قدس رضوی، قصد داریم زیرساخت‌‌های ارتباط مستقیم در هنگام پخش اذان و نماز با حرم مطهر رضوی را نیز فراهم کنیم که مراحل اولیه آن انجام شده است و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار