نائب رییس فدراسیون جهانی کبدی و دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا
اسبقیان : میزبانی رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا و کبدی کشورهای اسلامی را درخواست کرده ایم
کد خبر: ۶۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 30 July 2015

محمد رمضان نائب رییس فدراسیون جهانی کبدی و محمد سرور دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا با سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی دیدار کردند.

در این دیدار سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : میزبانی رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا و کبدی کشورهای اسلامی را درخواست کرده ایم.

وی تصریح کرد : تبریز میزبانی رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا را در سال در سطح عالی و بی نظیری در کارنامه خود دارد و برای سال 2016 نیز میزبانی رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا را در تبریز درخواست شده و حتی میزبانی کبدی و سرکل کبدی کشورهای اسلامی را نیز خواستاریم.

اسبقیان افزود : بر اساس دستورات دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی بر برگزاری رقابتهای آسیایی و بین المللی و حتی جهانی ، رایزنی های لازم را برای برگزاری این 2 رویداد در تبریز شروع کرده ایم.

وی تصریح کرد : استان آذربایجانشرقی و شهر تبریز به جهت جذابیت های تاریخی و از سوی دیگر توانایی و پتانسیل بالای میزبانی و حمایت مسئولین استانی میتواند میزبان بسیاری از رویدادهای مهم آسیایی باشد .

در این دیدار محمد سرور دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا گفت : میزبانی تبریز در دوره های گذشته رقابتهای سرکل کبدی از خاطره ها پاک نشده و یکی از بهترین میزبانی ها در بین سایر کشورها بوده و خاطرات شیرینی از تبریز برای ما به ماندگار مانده است.

وی گفت : ظرفیت برگزاری رقابتهای سرکل کبدی و حتی کبدی در تبریز بالاست و مشکلی برای میزبانی در تبریز دیده نمیشود و برای نهایی شدن در جلسات آسیایی بایستی به تصویب برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :