آقای بازیگر سینمای ایران این روزها حال و روز خوشی ندارد و با این وجود از انجام کار خیر غافل نیست. عزت الله انتظامی دو ماهی است که در بستر بیماری شب و روز می‌گذراند.
کد خبر: ۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزد،  مجید انتظامی، فرزند عزت الله انتظامی، گفت: پدر به علت مشکل ستون فقرات در منزل بستری است.

پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که همواره پیشتاز انجام امور خیر بوده است، در بستر بیماری نیز غافل از آن نیست و  قرار است این روزها در نقش یک خیر مدرسه ساز به روی صحنه برود.
عزت الله انتظامی قصد دارد با ساخت مدرسه ای شش کلاسه در استان ایلام به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندد.

انتظامی مدرسه سازی را امری خدا پسندانه عنوان و تاکید کرد: اگر بخواهیم کار خیری بکنیم که نتیجه آن صدها سال بماند باید مدرسه بسازیم. در برخی مناطق کشورمان کمبود شدید مدرسه داریم و یا مدارس بسیار فرسوده است که شایسته دانش آموزان ما نیست.

مجید انتظامی فرزند ارشد عزت الله انتظامی به نیابت از پدر در سازمان نوسازی مدارس حاضر شد و با امضاء تفاهم نامه ای نام پدر را در فهرست خیرین مدرسه ساز ثبت کرد.
 
هنرمندان نیز به جمع خیرین مدرسه ساز پیوستند

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با اقدام آقای عزت الله انتظامی، هنرمندان نیز به جمع 600 هزار خیر مدرسه ساز کشور پیوستند.

محمد رضا حافظی افزود: پس از انقلاب اسلامی به همت خیرین مدرسه ساز 100 هزار مدرسه ساخته شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی برای ساخت مدارس خواستار مشارکت افراد خیر برای مدرسه سازی شد.

عزت الله انتظامی متولد 1303 در تهران، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فارغ التحصیل مدرسه شبانه تئاتر و سینمای آلمان غربی، فعالیت هنری را از سال 1320 با پیش پرده خوانی و ایفای نقش های کوتاه در تئاتر آغاز کرد.

کمال الملک، اجاره نشین ها، شیر سنگی، در مسیر تندباد، کشتی آنجلیکا، گراند سینما، هامون، خانه خلوت، روز فرشته، روز واقعه، روسری آبی، گاوخونی، دیوانه ای از قفس پرید و حکم از کارهای خاطره انگیز وی است.


خبرگزاری صداوسیما


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار