کد خبر: ۶۸۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 22 November 2018

آنتونی استوکس و لی هری اروین دو بازیکن خارجی تراکتورسازی تبریز همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند. 3 بازیکن ملی پوش تراکتور نیز امروز به تمرینات اضافه میشوند.

آنتونی استوکس و لی هری اروین دو بازیکن ایرلندی و اسکاتلندی تراکتورسازی که نزدیک به دو هفته است در مرخصی به سر می‌برند، با وجود چند روز تأخیر، قرار بود چهارشنبه به ایران برگردند و در تمرینات حضور یابند اما باز هم این اتفاق رخ نداده و این دو بازیکن همچنان از حضور در ایران سر باز می‌زنند. در همین راستا، مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم قصد دارند با ارسال نامه‌ای به فیفا، این نهاد را از غیبت دو بازیکن خارجی خود مطلع و در صورت لزوم جریمه‌ای هم برای آنها در نظر بگیرند. با این شرایط باید دید این بازیکنان بی‌نظم در بازی حساس و مهم مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند یا نه. اگر آنها بازی کنند ممکن است روی بازیکنان منظم تاثیر منفی گذاشته شود اما اگر بازی نکنند که بعید است، کار تراکتور سخت خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها، استوکس و اروین به دلیل مسائل مالی از شرایط خود در تیم تراکتورسازی ناراضی بوده و دیگر تمایلی برای بازگشت به تبریز ندارند. گزارش‌های رسیده حاکی است آنان تا این لحظه هیچ بلیتی به منظور سفر به این شهر رزرو نکرده‌اند تا بدین‌ترتیب و حداقل تا این لحظه حضورشان در بازی حساس روز یکشنبه مقابل پرسپولیس منتفی باشد.

همچنین شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتورسازی با این بازیکنان تماس گرفته‌اند اما هیچ جوابی دریافت نکرده‌اند. نکته قابل توجه این است که تراکتوری‌ها مدعی هستند می‌توانند با استناد به قراردادهای فی مابین به فیفا شکایت کنند اما این درحالی است که دو بازیکن یاد شده با در نظر گرفتن عدم تعهدات مالی از طرف باشگاه، قادر به فسخ یک جانبه قراردادهای خود خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :