بازیکنان مشهدی فوتبال و والیبال در یکروز افشاگری کردند!
فرهاد ظریف عامل خط خوردنش از تیم ملی والیبال را انتقال بد حرفهایش به کواچ می‌داند و همزمان در روز افشاگری او، رضا عنایتی هم علت کوچ از پدیده مشهد را در فصل قبل اختلاف با مالک پدیده عنوان کرد.
کد خبر: ۶۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 29 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، بدون ترديد رمزگشايي از علت جدايي ناگهاني فصل گذشته "رضا عنايتي" از تيم "پديده خراسان" براي اولين بار و آن هم از زبان خودش،جذاب ترين موضوع نخستين نشست خبري باشگاه "سياه جامگان" از زمان صعود اين تيم به ليگ برتر فوتبال کشور بود. در تعطيلات نيم فصل گذشته ليگ برتر بود که کاپيتان تيم فوتبال پديده خراسان- که جايگاه ثابتي در تدابير سرمربي وقت داشت- به ناگاه خواستار جدايي از اين تيم وپيوستنش به باشگاه استقلال تهران شد و در ادامه با چراغ سبز"اميرقلعه نويي" جايي ثابت در تيم آبي پوش تهراني پيدا کرد.همان زمان بسياري از تحليلگران ورزشي اين جدايي نا به هنگام را به تمايلات قلبي "رضا عنايتي" مربوط دانستند واين رفتار بازيکن باسابقه مشهدي را به شدت تقبيح کردند ومعتقد بودند که ادعاي وي نسبت به تعصبش به تيم هاي خراساني بلوفي بيش نيست. روز گذشته وپس از گذشت مدت زيادي از اين ماجرا بالاخره "رضا عنايتي" که در فصل جاري با بازوبند کاپيتاني ديگر نماينده فوتبال استان در ليگ برتر کشور(تيم سياه جامگان )به ميدان مي رود، مهر سکوت را از لبانش برداشت وراز دليل جدايي عجيبش را از تيم پديده افشا کرد. به گزارش خبرنگار خراسان، "رضا عنايتي" در اين نشست خبري پس از تبريک حضور 2تيم فوتبال از استان خراسان رضوي در ليگ برتر کشورگفت:اززمان جدايي ام از پديده تا اين لحظه هيچ وقت نخواستم درباره علت اصلي جدايي‌ام صحبت کنم.

اما اکنون و در پاسخ به سوال نمايندگان افکار عمومي بايد بگويم که رفتنم به باشگاه استقلال تهران هيچ وقت به ميل خودم اتفاق نيفتاد! وي افزود:در واقع،به دليل اختلاف بزرگي که با صاحب اصلي مجموعه پديده پيداکردم ،مجبور به جدايي شدم وشرايط طوري پيش رفت که اصلا مايل به ماندن در تيم پديده نبودم.کاپيتان جديد تيم سياه جامگان افزود: همه مي گفتند ديديد عنايتي به خاطر استقلال از پديده جدا شد، در حالي که هرگز با ميل قلبي از پديده جدا نشدم وبه خاطر برخي حاشيه سازي ها از تيم شهرم رفتم.

برترين گلزن تاريخ ليگ برتر فوتبال ايران افزود:اين را هم بگويم که سرمربي وقت (عليرضا مرزبان)هم به شدت حاشيه سازي مي کرد تا من مجبور به جدايي ناخواسته از تيم استانم شوم. اکنون هم به طرفداران سياه جامگان قول مي دهم تحت هر شرايطي در تيم سياه جامگان بمانم واين فصل،قطعا آخرين فصل فوتبال من خواهدبود و در پايان فصل،تصميم قطعي براي خداحافظي از فوتبال(به عنوان بازيکن)دارم.

فرهاد ظریف در نشست خبری خود با رسانه‌ها مطرح کرد؛
 به خاطر یک نفر حالا در تیم ملی والیبال نیستم!

فرهاد ظریف دیروز میزبان یک نشست خبری بود. لیبروی سابق تیم ملی که به‌جرئت می‌توان گفت پرافتخارترین والیبالیست تاریخ خراسان‌رضوی است، برای اولین بار یک نشست خبری گذاشت و طی آن درباره ماجرای خداحافظی خود از تیم ملی والیبال سخن گفت. او همچنین از راه‌اندازی آکادمی والیبال خود هم حرف زد و اعلام کرد تمامی هزینه‌های آن را از جیب خودش می‌دهد.
صحبت‌های سرپرست تیم ملی خنده‌دار است
بخش مهم این نشست خبری، به صحبت‌های ظریف درباره خداحافظی از تیم ملی و شایعه اختلافش با کواچ اختصاص داشت. زمانی که او می‌خواست صحبت‌هایش را در مورد تیم ملی آغاز کند، بغض گلویش را گرفت و برای چند ثانیه سکوت کرد و پس‌ازآن اظهار داشت: من از این ناراحت نیستم که چرا در کنار تیم ملی حضور ندارم. بلکه از این ناراحت هستم که چرا به من بی‌احترامی کردند. مرا با خواهش به تیم ملی برگرداندند. اما به من بی‌احترامی کردند. سرپرست تیم ملی اخیراً صحبت‌هایی را مطرح کرده است که واقعاً برایم خنده‌دار است. آیا واقعاً فرهاد ظریف باید خودش را در لیگ ثابت کند؟



به خاطر یک نفر حالا در تیم ملی نیستم

وی در ادامه افزود: من برای تیم ملی یک حریم ویژه قائل هستم و نمی‌خواهم با حرف‌هایم برای تیم ملی حاشیه درست کنم. اما واقعاً در این مدت سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کردم. من با کسی مشکل نداشتم و فقط به خاطر اینکه یک نفر (که بعدها نامش را اعلام خواهم کرد ) حرف مرا بد به کواچ منتقل کرده بود حالا در کنار تیم ملی نیستم.
لیبروی سابق تیم والیبال ایران با اشاره به آخرین بازی‌اش در لیگ جهانی برای ایران اظهار داشت: شب قبل از بازی با لهستان دچار سرماخوردگی شدم و با دارو و سرم خودم را به مسابقه رساندم. در مقابل لهستان دو گیم بازی کردم اما در گیم سوم دیگر توانی نداشتم. دست‌وپاهایم می‌لرزید و درد تمام بدنم را فرا گرفته بود. موضوع را به پزشک تیم ملی گفتم. او هم به دستیار کواچ و وی به کواچ منتقل کرد و من تعویض شدم. به کواچ حق می‌دهم که در آن لحظه عصبی شود. چراکه باید یکی از بازیکنان اصلی‌اش را در آن لحظه از زمین خارج می‌کرد. اما بعد از بازی حرف‌ها را طور دیگری مطرح کردند و باعث شدند که این شرایط ایجاد شود.
در پايان آن بازي يکي از اعضاي کادر فني در خصوص بازي نکردنم، حرف نا مناسبي را از قول من به سرمربي تيم ملي منتقل کرده بود که موجب عصبانيت "کواچ" شده بود ، در حالي که من کاملا بي خبر بودم.
خداحافظی کردم، اما دوباره مرا به تیم ملی کشاندند
ظریف خاطرنشان کرد:‌ در همان زمان به من گفتند که برای مصدومیت دستت باید به تهران برگردی و در آنجا کار مداوای خودت را انجام دهی. من هم این کار را کردم و به تهران آمدم تا دستم را مداوا کنم. اما در یک رسانه‌ای اعلام کردند من در لهستان با کواچ دعوایم شده است.
ظریف با طرح این سؤال که کدام بازیکن را سراغ دارید که به خاطر این حواشی تیم ملی کشورش را کنار بگذارد،‌ اظهار داشت: من هر چه دارم از تیم ملی و مردم دارم. مردم همیشه قدردان من بودند و من هم همواره به آن‌ها احترام می‌گذارم و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم. از یک خبرگزاری به خاطر انتشار مطالب دروغ شکایت کردم و طی این چند روز هم حتماً جزئیات آن را مشخص خواهم کرد. لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه دیگر نمی‌خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنم، گفت: من از تیم ملی خداحافظی کردم. اما مرا کشاندند و بعد دوباره این اتفاقات افتاد. آیا واقعاً نمی‌توانستند برای من که سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیدند، شرایطی را به وجود آورند که حداقل با لباس شخصی از تیم ملی خداحافظی کنم.
سخت‌ترین دوران زندگی‌ام را تجربه کردم
ظریف عنوان کرد: زمان بازی ایران و آمریکا که در تهران برگزار شد سخت‌ترین دوران زندگی‌ام بود چراکه من هیچ‌وقت بازی‌های تیم ملی را این‌گونه غریبانه از کنار زمین تماشا نکرده بودم. فشاری که در آن یکی دو ساعت به من آمد هیچ‌گاه تجربه نکرده بودم. دوست داشتم در زمین مسابقه باشم اما متأسفانه شرایط فراهم نبود.
این رسمش نبود
وی ادامه داد: نمی‌دانم چه باید بگویم اما واقعاً این رسمش نبود. دیگر برای فرهاد ظریف خداحافظی در کار نخواهد بود. چراکه خداحافظی در ورزش ما یک کار مسخره است. تا زمانی که در توانم باشد والیبال بازی می‌کنم و هر موقع که به تیم ملی دعوتم کنند آن موقع در موردش فکر خواهم کرد.
با بازیکنان تیم ملی و کواچ هیچ مشکلی ندارم
ظریف در مورد تیم فصل آینده‌اش برای حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: برای سال آینده با تیم بانک سرمایه به توافق رسیده‌ام و در کنار سایر دوستانم در آنجا توپ خواهم زد. با هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی مشکلی ندارم و با تمام آن‌ها دوست هستم. حتی با خود کواچ هم مشکلی نداشتم. اما او به من گفت که صحبت‌های دیگری در موردم مطرح شده است که حتماً آن‌ها را به‌زودی رسانه‌ای خواهم کرد. لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: فعلاً تیم ملی باید به حضور در المپیک فکر کند و البته کار سختی هم در پیش دارد. من هم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم. در پایان باز هم از تمام مردم ایران که همیشه حامی من بودند تشکر می‌کنم.
آکادمی‌ام موقتی نیست
ظریف در این جلسه از راه‌اندازی آکادمی والیبال خود (که این روزها تبلیغاتش در سطح شهر هم دیده می‌شود) خبر داد و گفت: تلاشم این است که بتوانم افراد زیادی را در این آکادمی آموزش بدهم و این‌طور نیست که بخواهم فقط در تعطیلات تابستانی یا در اوقات فراغت یک کار کم‌بازده را انجام دهم. بلکه آکادمی ما طولانی‌مدت است و برای همین هم در زمان ثبت‌نام خانواده‌ها از آن‌ها تعهد می‌گیرم که حداقل ٣ ماه را در این آکادمی فعال باشند.


منابع: روزنامه های خراسان و شهرآرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار