بک گفته کارگران پروژه قطار شهری اهواز از ابتدای ماه جاری حدود 300 نفر از همکاران آنها به دلیل مشکلات مالی پیمانکار به مرخصی اجباری رفته‌اند.
کد خبر: ۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزد کارگران پروژه قطار شهری اهواز گفتند: شرکت کیسون به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز با این کار در حال حاضر تنها حدود نیمی از آنها را مشغول به کار نگهداشته است.

برپایه این تحلیل کارگران پروژه قطار شهری اهواز به احتمال قوی ممکن است از نیمه دوم مرداد ماه (پایان 15 روز مرخصی اجباری) گروه دیگری از کارگران برای مدت مشابه به مرخصی اجباری فرستاده شوند.

این کارگران همچنین نگران آن هستند در نتیجه مشکلات مالی شرکت کیسون رویه مرخص‌های اجباری آنها در ماه‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

نزدیک 600 کارگر از طریق شرکت کیسون در احداث پروژه قطار شهری اهواز اشتغال دارند، آنها می گویند که این شرکت دست‌کم از بهمن ماه سال 93 تا هم اکنون بابت بخش بیشتر مطالبات مزدی هنوز بدهکار است.

ایلنا؛ این کارگران آخرین بار در تاریخ 20 اردیبهشت ماه برای وصول معوقات مزدی خود به مدت 14 روز تجمع کردند که در نهایت باعث شد تا 150 نفر از کارگران بخش حفاری توسط کارفرما اخراج شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار