شورای شهر مشهد با 11 رای، محمد رضا کلایی؛ معاون کنونی شهرداری مشهد و قائم مقام سابق معاون شهردار تهران به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد.
کد خبر: ۶۸۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 19 November 2018

به گزارش تابناک : در پی ابلاغيه وزارت كشور مبنى بر خاتمه خدمت شهرداران بازنشسته و ضرورت تعيين سرپرست، شورای شهر مشهد با 11 رای از 15 رای، محمد رضا کلایی؛ معاون مالی و اداری شهرداری مشهد را به سرپرستی منصوب کرد. 

محمد رضا کلایی؛ مدیر جوان شهرداری قائم مقام سابق حجت میرزایی؛ معاون شهرداری تهران بوده است که به مشهد بازگشت و به سمت معاونت شهرداری مشهد منصوب شد وی از گزینه های احتمالی شهرداری مشهد است اما کلایی کیست؟

محمدرضا کلایی متولد مشهد و دکترای اقتصاد است؛ وی كانديدای ليست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم بود؛ این روزها به عنوان گزینه ای برای تصدی شهرداری مشهد مطرح شده است. این اقتصاددان که عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی شاخه خراسان بوده، به عنوان مدیر کل نظارت و ارزیابی وزارت رفاه، عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های شهرداری تهران، مدرس دانشگاه فردوسی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و قائم مقام سابق معاون شهرداری تهران بوده و اکنون معاون مالی اداری شهرداری مشهد است. 

گفتنی است قاسم تقی زاده خامسی که به دلیل بازنشستگی از شهرداری مشهد بر خلاف تلاش های بسیارش برای گرفتن حکم موقت خداحافظی کرد و در صورت رسیدن کلایی به شهرداری مشهد از وی می توان به عنوان جوان ترین شهردار کلان شهرها نام برد.

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار