از اهداف سپاه و بسیج کمک به توانمندسازی بخش خصوصی است و با ورود به اقتصاد مقاومتی ضمن عملیاتی کردن فرامین رهبری به دولت نیز یاری می‌رسانند.
کد خبر: ۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 29 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، روح الله جاویدان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه بسیجیان در مهران، اظهار داشت: با توجه به طراحی‌های دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ما از طریق افزایش تحریم‌ها و جلوگیری از ورود کالاهای اساسی، حمایت از تولیدکنندگان و آموزش بسیجیان برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی می‌تواند در اقتصاد کشور نقش‌آفرین باشد.

وی با اشاره به اصل 150 و 151 قانون اساسی، افزود: نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف سپاه است، بنابر این برای کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از تهدید آن توسط دشمنان، سپاه وارد عمل شده و با استفاده از ظرفیت بسیج در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه مهران با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از کشور خود دفاع کردند، خاطرنشان کرد:  بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و پس‌ از آن نیز حامی اسلامی و انقلاب بوده‌اند، اکنون نیز در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی خوش می‌درخشند.

وی گفت: از اهداف سپاه و بسیج کمک به توانمندسازی بخش خصوصی است و با ورود به اقتصاد مقاومتی ضمن عملیاتی کردن فرامین رهبری به دولت نیز یاری می‌رسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار