وی ادامه داد: طی این مدت، بیشینه دمای هوا در مناطق جلگه ای بین 32 تا 36 و منجیل بین 35 تا 40 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.
کد خبر: ۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 29 July 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار هوای گرم در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد.

مازیار غلامی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشاندهنده استقرار توده هوای پایدار و گرم طی این هفته و تقویت آن تا اواسط هفته آینده در سواحل جنوبی دریای خزر است.

وی ادامه داد: طی این مدت، بیشینه دمای هوا در مناطق جلگه ای بین 32 تا 36 و منجیل بین 35 تا 40 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

غلامی به بخش های مختلف اجرایی استان شامل مدیریت بحران، مدیریت آب و برق، جهاد کشاورزی و شیلات و ... توصیه کرد تمهیدات لازم را به عمل آورده و از مرغداری ها نیز خواست نسبت به تهویه مناسب هوای سالن های مرغداری اقدام کنند.

وی همچنین به سالمندان، کودکان، بیماران قلبی - عروقی و تنفسی توصیه کرد در ساعات گرم روز، از تردد غیرضروری خودداری کنند.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر عنوان و برای دو روز پیش رو نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با 37 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با 17 درجه سلسیوس ذکر کرد.

غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 32 و 21 درجه سلسیوس عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار