به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رمضانعلی پورقاسم عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با تشریح حادثه غرق شدن یک جوان رشتی اظهار کرد: بی‌احتیاطی جوان 28 ساله رشتی و عدم آشنایی به فنون شنا موجب غرق شدن او شد.
کد خبر: ۶۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 29 July 2015
فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن یک جوان 28 ساله رشتی در دریای این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: جوان 28 ساله رشتی در دریای رودسر غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رمضانعلی پورقاسم عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با تشریح حادثه غرق شدن یک جوان رشتی اظهار کرد: بی‌احتیاطی جوان 28 ساله رشتی و عدم آشنایی به فنون شنا موجب غرق شدن او شد.

وی با بیان اینکه سه فقره غرق‌شدگی در ساحل مجتمع آهوان چابکسر به پلیس 110 اطلاع داده شد، افزود: بلافاصله موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر ادامه داد: طبق بررسی‌ها مجید 27 ساله، هانیه 21 ساله و محمد 28 ساله اهل و ساکن رشت به همراه خانواده خود در خارج از طرح سالم‌سازی دریا و نیز منطقه شنا ممنوع اقدام به شنا کردند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از اعضای یک خانواده به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در دریا در حال غرق‌شدن بودند، ادامه داد: این افراد با تلاش عوامل غریق نجات نامبردگان از آب بیرون کشیده شدند.

پورقاسم بیان کرد: از بین سه نفر مذکور محمد 28 ساله پس از انتقال به بیمارستان رامسر جان خود را از دست داد و جسد او به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقال داده شد.

وی رعایت تمام قوانین مربوط به سواحل و حاشیه دریای خزر را مورد تاکید قرار داد و از مسافران خواست برای شنا از طرح‌های سالم‌سازی و مجاز استفاده کنند.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان نیز از دستگیری اعضای باند موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش سرقت موتورسیکلت پلیس را وارد تحقیقات گسترده در این زمینه کرد.

محمود قاسمی با بیان اینکه یک سارق حرفه‌ای توسط پلیس مظنون و برای بازجویی به مقر انتظامی دلالت داده شد، تصریح کرد: این سارق 19 ساله در بازجویی‌های پلیسی به انجام 4 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

وی کشف اموال مسروقه و دستگیری 6 مالخر و کشف 4 موتورسیکلت سرقتی را از دیگر اقدام‌های پلیسی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان از دارندگان موتورسیکلت خواست تا از رها کردن موتورهای خود بدون تجهیزات ایمنی خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار