کد خبر: ۶۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 28 July 2015

سلطان بیماری اش را تایید کرد

 

سلطان بیماری اش را تایید کرد

اسطوره پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «چند روزی من کسالت داشتم و برخلاف میل باطنیم این خبر رسانه ای شد.» روز گذشته خبر آمده که علی پروین از ناحیه گوش داخلی دچار عفونت شده است. در واکنش به این خبر موجی از نگرانی در بین هواداران ایجاد شد و در صفحه اجتماعی پروین از وی خواستند تا در این خصوص توضیح دهد. پروین خطاب به هوادارانش نوشت: «سلام به همه هواداران پرسپولیسی. متاسفانه چند روزی من کسالت داشتم و برخلاف میل باطنیم این خبر رسانه ای شد.» وی افزود:«خدا را شکر با دعای خیر شما هواداران حالم خوبه و جای نگرانی نیست. از همه شما بابت پیگیری احوال من سپاسگزارم. به امید برد پرسپولیس برابر استقلال و الهلال.»
 

کلکسیون پیراهن‌های جرارد پیکه


کلکسیون پیراهن‌های جرارد پیکه
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی‌، تصویری از یکی از کلکسیون‌های دوران بازیگری‌اش را به نمایش درآورد.این کلکسیون ویترین مدال‌ها و جام‌هایی که پیکه در دوران حضورش در بارسا و تیم ملی اسپانیا کسب کرده است نبود بلکه مجموعه‌ای از پیراهن آن بازیکنانی است که این بازیکن ملی‌پوش در رده باشگاه و ملی برابرشان قرار گرفته است.پیکه در زیر این تصویر نوشته است: دارم کمد لباس‌هایم را مرتب می‌کنم. این هم بعضی از لباس‌هایی است که در آن دیده‌ام. کدام یک پیراهن مورد علاقه شماست؟


جابجایی جنازه مسئول روابط عمومی با وانت!


جابجایی جنازه مسئول روابط عمومی با وانت!
موسی محبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرمشهر در کمال ناباوری از میان عزیزانش رفت و مظلومانه حتی برای انتقال جنازه و پیکرش به بیمارستان یک آمبولانس هم به محل نیامد!این وضعیت نه برای اینکه روزی مسئولیت و پست و سمتی در شهر خرمشهر و منطقه آزاد اروند داشته، فقط  به‌عنوان یک انسان، به هیچ‌وجه قابل قبول و در خور شان نیست و جای بسی تاسف دارد.شهری که هم‌اکنون نیز مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستانی‌اش تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد و سالانه میزبان زوار و مسافران بی‌شماری از مرز شلمچه است، امروز نباید به این حال و روز دچار شود که برای انتقال یک فوتی چنین به تکاپو افتاده و بعد از گذشت یک ساعت، خودروی وانت را جایگزین آمبولانس کند.این خبر، دل بسیاری از شهروندان خرمشهری را به درد آورد و البته انتشار تصاویر مرتبط، غم بیشتری را به اطرافیان آن مرحوم بخشید، به راستی که این روزها برای مردن نیز باید بهایی بس گزاف پرداخت.گفتنی‌ است مرحوم محبی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، نیروی بسیجی و ورزشکار قدیمی خرمشهر نیز محسوب می‌شد.


نخستین ببر سفید آلمانی وارد ایران شد


نخستین ببر سفید آلمانی وارد ایران شد
مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی پارک ارم سبز گفت: نخستین ببر سفید آلمانی وارد ایران شد.ایرج جهانگیری با بیان اینکه این ببر سفید از شب گذشته (دوشنبه 21 اردیبهشت) بعد از انجام مراحل  ترخیص از گمرک تهران به باغ وحش پارک ارم انتقال داده شد، گفت: این نخستین ببر سفیدی است که وارد ایران شده است. این ببر سفید با جنسیت ماده چهار ساله است که بعداز یک ماه قرنطینه در باغ وحش ارم برای بازدید عموم به محل نگهداری دایمی خود انتقال داده خواهد شد.مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت: باغ وحش پارک ارم سوم دی ماه سال گذشته درخواست ورود ببر سفید به کشور را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه داد که در نهایت بعد از بررسی های لازم هفته گذشته مجوز ورود این حیوان صادر و با این امر موافقت شد. علی تیموری در خصوص نحوه انتقال و نگهداری این ببر در باغ وحش پارک ارم گفت: نظارت و بازدید های لازم از محل نگهداری این حیوان انجام شده و فرآیند انتقال آن به محل نگهداری و شرایط زیستی آن با نظارت کامل سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود.


تصاویر بی‌شرم‌ترین معلمان دنیا منتشر شد


تصاویر بی‌شرم‌ترین معلمان دنیا منتشر شد
به گزارش پلیس FBI در یک عملیات گسترده در مدارس ایالات متحده هویت چند معلم به همراه تصاویر معلمین بی شرم در ارتباط با جرایم جنسی در خبرگزاری ها منتشر شد.
معلمین دستگیر شده متهم به داشتن دست کم یک بار رابطه نامشروع و غیر اخلاقی  با شاگردان در کلاس های درس، خانه های خود و حتی در پارکینگ مدرسه، متهم  هستند. این مظنونین، که در دبیرستان‌های سراسر ایالات متحده کار می‌کنند، در حالی رابطه جنسی آنان  با دانش آموزان فاش شد که حین ارتکاب جرم شناسایی شدند. بنا براین گزارش یک معلم زن در اتهام با جرایم جنسی  درحالی دستگیر شد که حین  رابطه جنسی اش با یک دانش آموز 16 ساله در منزل مسکونی اش  توسط همسرش، مشاهده  و تسلیم پلیس شد. در هر یک از این موارد، دانش آموزان دیگر و اعضای هیات مدیره در مدارس از آنچه رخ داده و از اتهامات وارده به این معلمین متحیر شده اند. یک مقام مسئول در مدرسه ماساچوست اظهار کرد که شنیدن چنین ادعاهایی عمیقا نگران کننده و منزجر کننده است.پلیس ایالتی آمریکا با در نظر گرفتن شکایت های وارده علیه این معلمین تحقیقات گسترده ای را مبنی بر جمع آوری مدارک و شواهد غیر قابل انکار بر علیه آنان برای محاکمه شدن آغاز کرده است. پلیس بر این باور است که احتمال افزایش قربانیان سوءاستفاده اخلاقی در خصوص این پرونده وجود دارد.


پیکان فضایی!


پیکان فضایی!
تصویری از یک خودروی پیکان با ظاهری متفاوت را مشاهده می‌کنید.


ظاهرکردن روح مصنوعی در آزمایشگاه


ظاهرکردن روح مصنوعی در آزمایشگاه
دانشمندان علوم اعصاب سوئیس، با فریب‌دادن ذهن عده ای که برای احساس یک حضور غیرمنتظره در اتاقی جمع شده بودند، موفق شدند روح مصنوعی ظاهر و ثابت کنند احساس یک حضور نامرئی ناخوشایند که برخی افراد مدعی رویت آن می شوند، تنها مجموعه‌ای از سیگنال‌های بهم ریخته مغز است. به گفته دانشمندان، این احساس توسط محققان موسسه فناوری فدرال لوزان در سوئیس و با استفاده از یک ربات برای ایجاد اختلال در سیگنال‌های حسی در مغز داوطلبان چشم‌بسته بازسازی شد.در شرایط عادی، مغز می‌تواند یک درک واحد را از خود ایجاد کند؛ اما به گفته محققان، زمانی که اختلالی در عملکرد آن ایجاد می‌شود، مغز یک بازنمود دوم را از بدن ارائه می‌کند.به نظر می‌رسد که این یافته‌ها بتواند تجربه رایج افراد در مورد احساس یک حضور غیرقابل مشاهده مانند دیو یا را توضیح دهد.این تجربیات اغلب توسط افرادی گزارش می‌شود که در شرایط فیزیکی و عاطفی سخت قرار دارند، مانند کوهنوردان و کاوشگران یا افرادی که عزیزی را از دست داده‌اند.این تجربیات همچنین با بیماریهایی که بر مغز تاثیر می‌گذارند، مانند صرع، میگرن، اسکیزوفرنی و سرطان مرتبط هستند.محققان به بررسی مغز 12 بیمار با اختلالات عصبی پرداختند که چنین بازنمود ثانویه‌ای از خود یا به عبارت دیگر، حس روح را گزارش کرده بودند. اسکن‌های ام‌آرآی، اختلالاتی را در سه منطقه مغزی مرتبط با خودآگاهی، حرکت و حس موقعیت در فضا نمایش دادند.این مناطق مغزی در کنار هم به پردازش سیگنال‌های چند حسی کمک می‌کنند که برای درک فرد از بدن خود اهمیت دارد.
محققان سپس آزمایشی را برای تحریک یک احساس عصبی مشابه در افراد سالم انجام دادند. شرکت‌کنندگان با چشم بسته و در حالی که گوشی روی گوشهایشان قرار داده بودند، حرکاتی را با دستشان که به یک دستگاه رباتیک متصل بود، انجام دادند.یک دستگاه رباتیک در پشت آن‌ها، حرکاتشان را بازسازی کرده و از پشت ، آن‌ها را لمس می‌کرد. با انجام این کار بطور بلادرنگ، مغز شرکت‌کنندگان توانست آن را به دلیل حرکت هماهنگ، به عنوان حرکت خود شناسایی کرده و با آن سازگار شود. اما زمانی که دانشمندان یک تاخیر موقت چندی میلی‌ثانیه‌ای را بین این حرکات ایجاد کردند، تحریف ادراک زمانی و مکانی، باعث ایجاد حس حضور نامرئی شد. این ربات به قطع ارتباط حرکت انجام شده توسط شرکت‌کنندگان و حسی که انتظار داشتند پرداخت که این امر سیگنال‌های مغزی حسی آن‌ها را بهم ریخته و باعث شد تا مغز افراد دیگر سیگنال‌های ورودی را متعلق به خود نداند. به گفته محققان، این سیستم مشابه حسی است که بیماران مبتلا به اختلالات ذهنی یا افراد سالم در شرایط شدید تجربه می‌کنند.


 رئیس جمهوری که خبرنگار شد


 رئیس جمهوری که خبرنگار شد
عکسی از رئیس جمهور اسبق یمن در کنار ویرانه های منزلش منتشر شد که مشغول به تهیه گزارش برای یکی از شبکه های خبری است. جنگنده‌های سعودی با شلیک سه موشک منزل «صالح» را تخریب کردند و اخبار رسیده حکایت از کشته شدن وی داشت. عکسی از علی عبدالله صالح در کنار ویرانه های منزلش که در حال تهیه گزارش برای یکی از شبکه های خبری بود در فضای مجازی منتشر شد.


تصاویر جدید از داخل هتل پنج ستاره داعش


تصاویر جدید از داخل هتل پنج ستاره داعش

تصاویر جدید از داخل هتل پنج ستاره داعش

تصاویر جدید از داخل هتل پنج ستاره داعش

تصاویر جدید از داخل هتل پنج ستاره داعش
چند روز قبل، گروهک ترویستی داعش، هتل پنج ستاره‌ای را با نام «وارثین» در موصل عراق رسما افتتاح کرد و حالا عکس‌های جدیدی از نمای داخلی این هتل منتشر شده است. سایت خبری «روسیا الیوم» در این‌باره گزارش داد که داعش این هتل پنج ستاره را با 262 اتاق برای نیروهای خود افتتاح کرده است تا به دور از هیاهوی جنگ در آن به استراحت و تفریح بپردازند. این هتل پنج ستاره که در جریان سیطره داعش بر موصل تعطیل و تخریب شده بود، به تازگی بازسازی شده و شامل استخر، باشگاه تنیس و دیگر امکانات رفاهی است. این گروهک تروریستی که طی ماه‌های اخیر بخش گسترده‌ای از مناطق اشغالی خود را در عراق و سوریه از دست داده است، تلاش می‌کند با انجام چنین اقداماتی نشان دهد که همچنان به تداوم حکومت تروریستی خود امیدوار است؛ اما حتی حامیان اصلی داعش نیز دیگر متوجه شده‌اند که با همت و غیرت نیروهای مردمی و ارتش سوریه و عراق عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار