بمناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
بمناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و در حاشیه نشست مطبوعاتی هفته پهلوانی ، تفاهم نامه همکاری ما بین معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجانشرقی امضاء شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 28 July 2015
به گزارش تابناک تبریز در این مراسم که با حضور سردار کریمیان رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای و رسول صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش  آذربایجانشرقی برگزار شد در راستای توسعه و گسترش و ترویج مشن پهلوانی و ورزش  زورخانه ای در بین سنین پایه دانش آموزان مدارس استان منعقد شده است.

همچنین در این تفاهم نامه برگزاری دوره ها یمختلف آموزشی و مسابقات و جشنواره های ورزش زورخانه ای و توسعه و گسترش و تجهیزات اماکن و فضاهای زورخانه ای گنجانده شده است.

در این تفاهم نامه هیات پهلوانی و زورخانه ای متعهد شده است تا تامین عوامل فنی در برگزاری مسابقات و جشنواره ها ، تامین امکانات و تجهیزات تخصصی ، تامین مدارس در برگزاری دوره های آموزشی ، تامین مربی جهت آموزش در مدارس و کانون های تخصصی ، اجرای دوره های برنامه های نمایشی در مدارس منتخب و تخصیص زورخانه تختی به عنوان پایلوت و آکادمی را بر عهده گیرد.

آموزش و پرورش نیز متعهد شده است تا عوامل ترغیب دانش آموزان به سمت و سوی ورزش پهلوانی و زورخانه ای ، معرفی مدارس جهت برگزاری برنامه های نمایشی ، انتخاب مسئول انجمن پهلوانی ، برنامه ریزی جهت استعدادیابی رشته های ورزشی زورخانه ای و کشتی پهلوانی ، برگزاری کلاسهای آموزشی برای دبیران و آموزگاران و مشارکت در برگزاری مسابقات رشته ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی را ایجاد کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :