کد خبر: ۶۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 28 July 2015


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پیامی کسب عنوان برترین باشگاه اخلاق مدار به مالک ، مدیرعامل ، کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه گسترش فولاد تبریز تبریک گفت

سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پیامی کسب عنوان برترین باشگاه اخلاق مدار به مالک ، مدیرعامل ، کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه گسترش فولاد تبریز تبریک گفت.

در پیام اسبقیان آمده است :

جناب آقای مهندس زنوزی مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز

سلام علیکم

احتراما  بدینوسیله کسب عنوان  برترین  باشگاه اخلاق‌ مدار فوتبال ایران توسط باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور  را به جنابعالی و همکاران تلاشگرتان و کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون در توسعه غفرهنگ غنی اسلامی و اخلاق اسلامی را در میادین ورزشی از خداوند متعال خواستاریم.

وی آورده است : کسب این عنوان در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی دستاوردی بزرگ برای ورزش استان بشمار میرود که جا دارد از اقدامات ارزشمند کمال تشکر را داشته باشم.

اسبقیان در ادامه تصریح کرده است : کسب عنوان اخلاق مدارترین باشگاه فوتبال ایران توسط باشگاه گسترش فولاد تبریز، تاییدی بر تعهد تمامی ارکان باشگاه در طول مدت فعالیت هشت ساله، بر خط مشی اعتلای ارزش های اخلاقی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان آورده است : باشگاه گسترش فولاد تبریز همیشه حفظ جایگاه والای اخلاق را در رفتار تمامی رده های مدیریت، سرپرست، مربی و ورزشکار وظیفه خود دانسته است و امید ما بر آن است که مهم ترین و اساسی ترین هدف و نتیجه ورزش که همانا تهذیب اخلاق و توسعه اخلاقیات در جامعه است، بیش از پیش نهادینه شود.

باشگاه گسترش فولاد به عنوان برترین باشگاه اخلاق‌مدار فوتبال ایران انتخاب شد.

3 باشگاه نامزد دریافت برترین باشگاه اخلاق مدار فوتبال ایران در لیگ برتر چهاردهم بودند که در نهایت باشگاه گسترش فولاد به عنوان اخلاق‌مدارترین باشگاه فوتبال ایران انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :