با خبر شوید
بی احتیاطی موجب مرگ زن ۵۵ ساله شد/باز هم چرخ گوشت حادثه آفرید/نجات کودک ۶ ساله از عمق چاه ۱۵ متری/ برق جان کارگر را گرفت عنوان تیتر های حوادث در 24 ساعت گدشته استان بوده است.
کد خبر: ۶۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 28 July 2015
بی احتیاطی موجب مرگ زن ۵۵ ساله شد

به گزارش روابط عمومی و بر اساس اعلام ستاد فرماندهی عملیات سازمان در ساعت ۸:۴۵ دقیقه روز دوشنبه مورخه ۹۴/۵/۵ یک مورد برخورد تریلی با عابرپیاده واقع درشهرک باغمیشه میدان میثاق به مرکزپیام مخابره گردید که بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۷ به محل اعزام و مشاهده گردید متاسفانه به لحاظ شدت برخورد عابر پیاده (زنی ۵۵ ساله بنام گلزار صفدری) دردم جان سپرده بود. علت حادثه توسط عوامل راهنمائی و رانندگی تحت بررسی است.

alt

alt

alt

alt

باز هم چرخ گوشت حادثه آفرید



به گزارش روابط عمومی و بر اساس اعلام ستاد فرماندهی سازمان در ساعت ۲۱:۵۲ روز یکشنبه مورخه ۹۴/۵/۴ یک مورد عملیات نجات (گیر کردن دست در چرخ گوشت) به مرکز پیام مخابره شد که گروه نجات ایستگاه شماره ۵ به محل بیمارستان شهدا اعزام و مشاهده گردید که دست راست یک کودک دو ساله بنام علی اصغر غفرانی در چرخ گوشت گیر کرده است که بلافاصله اکیپ نجات شروع به عملیات کرده و دست کودک را از چرخ گوشت رها نموده و تحویل تیم پزشکی حاضر در اتاق عمل بیمارستان دادند شایان ذکر است متاسفانه در این حادثه ناگوار هر ۴ انگشت کودک به شدت آسیب دیده و احتمال قطع کامل انگشتان بالا بود.

کارشناسان نجات در این گونه موارد دور گذاشتن وسایل حادثه ساز از جمله چرخ گوشت را از دسترس کودکان توصیه مینمایند.

alt

alt

alt

alt

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :