معاون صنایع دستی قم:
معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم بر تجاری و کاربردی سازی محصولات صنایع دستی با تعامل فروشگاه های مجازی پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 28 July 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی نصراصفهانی در بازدید از بخش های مختلف مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه موقعیت شهر مقدس قم ام القرای جهان اسلام است، از ظرفیت این واحدها می توان برای برند سازی و تجاری سازی صنایع دستی به عنوان سوغاتی هنری و مذهبی استفاده کرد.

وی افزود: بازار هدف استان قم توریست ها و گردشگرانی است که نقاط مختلف وارد این استان می شوند از این رو بهترین فرصت برای هنرمندان است تا صنایع دستی خود را به معرفی و جهت بازاریابی و فروش آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: استان قم دارای  115 رشته در حوزه صنایع دستی است که برخی از این رشته ها تخصصی و بومی برای استان است که باید به معرفی این صنایع به عنوان یک برند برای استان قم قدم برداشت.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از ایده های تجاری سازی و هنرمندان حمایت می کند گفت: این اداره کل به افرادی که در این عرصه وارد می شوند با ارایه تسهیلات حمایت مادی و معنوی می کند.

معاون صنایع دستی قم افزود: همچنین از برپایی بازارچه ها و نمایشگاه های صنایع دستی در استان حمایت خواهیم کرد تا به تقویت و تشویق هنرمندان استان بپردازیم.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی صاحبان طرح و ایده در کاربردی سازی و فروش محصولات صنایع دستی در استان کارآمد است گفت: حوزه صنایع دستی بسیار گسترده و مناسب برای افراد خلاق است تا با ارائه طرح های نوآورانه ضمن درآمدزایی برای ارتقای صنعت صنایع دستی وارد شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار