وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام ظرفیت‌های خود از شورای عالی استان‌ها برای رفع مشکلات مردم و جامعه به خوبی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 22 February 2015

علی جنتی در دیدار با غلامرضا بصیری‌پور اظهار کرد: ما با استفاده از ظرفیت بالای شوراها می‌توانیم در توسعه فرهنگ گام موثری برداریم و شوراها نقش اساسی در توسعه فرهنگ دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور در جلسات ویدئو کنفرانس شورای عالی استانها خاطرنشان کرد: با حضور در این جلسات ویدئو کنفرانسی می‌توانیم با تمامی اعضا برای حل مشکلات پیش روی اقدام کنیم.

جنتی یادآور شد: این وزارتخانه با تمام ظرفیت‌های خود از شورای عالی استان‌ها برای رفع مشکلات مردم و جامعه به خوبی حمایت می‌کند.

بصیری‌پور، رئیس شورای عالی استان‌ها نیز در ادامه با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دو جانبه ما بین دو نهاد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی استان‌های کشور از ظرفیت‌های وسیعی برای همکاری‌های دوجانبه برخوردارند که باید از آنها به نفع مردم و دولت و برای رفاه هر چه بیشتر مردم و حل مشکلات پیش روی جامعه بهره گرفت.

وی با بیان اینکه هر اداره و ارگان به نحوی با مقوله فرهنگ سر و کار دارد، گفت: ادارات بنا به وظایف سازمانی خود، هر کدام به نوعی در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه نقش تعیین کننده‌ای دارند و در این راستا خانواده بزرگ شورا که خود متشکل از 117 هزار عضو فعال است؛ می‌تواند در راستای اهداف این وزارتخانه برای ترویج فرهنگ به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب به خوبی همکاری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار