معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور:
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشگاه‌های ما امروز نیازمند دانشجویانی هستند که در سطح بالای علمی بوده و همچون شهید احمدی روشن و چمران مجاهدت در راه خدا را ضمیمه کار خود کنند.
کد خبر: ۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 27 July 2015
حجت‌الاسلام علی حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره راهبردی خط امام دانشجویان بسیجی سراسر کشور که در مجتمع امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند در زندگی شهید چمران و احمدی روشن تحقیق و نقاط برجسته آنها را شناسایی کنید تا ویژگی‌های اصلی این شهیدان برجسته شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه ویژگی اصلی این دو شهید ارتباط با علم و اهل آن بود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دوست دارد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور از شهید چمران الگوگیری کنند و در این راستا در دیدار با دانشجویان فرمودند خوب است دانشجویان مثل این دو مصطفی شوند لذا این دوره راهبردی با چنین ویژگی‌هایی به نام شهید چمران نامگذاری شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید روشن و چمران، بیان کرد: این دو شهید بزرگوار مجاهد بودند در حالی که با اهالی علم هم در ارتباط بودند و با این نگاه دانشگاه‌های ما امروز نیازمند دانشجویانی هستند که در سطح بالای علمی بوده و همچون شهید احمدی روشن و چمران مجاهدت در راه خدا را ضمیمه کار خود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار