بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 28 July 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

سهام داماش را تا پنجشنبه می‌گیریم/ ملوانی‌ها شرطم را نپذیرفتند

گزینه خرید سهام باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که تا پایان هفته جاری سهام این باشگاه را بصورت کامل در اختیار می‌گیرد.

جواد شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت خرید سهام باشگاه داماش گیلان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: صبح امروز به ایران بازگشتم و قرار است طی روزهای آینده اقدامات نهایی را برای خرید سهام باشگاه داماش گیلان انجام دهم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر امور اداری این انتقال در حال انجام است و تا پنجشنبه سهام باشگاه داماش گیلان بطور کامل در اختیارم قرار خواهد گرفت.

گزینه خرید سهام باشگاه داماش گیلان در خصوص اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان امکان دارد که مالکیت بهشتی را لغو کنند و در اینصورت وی دوباره برای دریافت سهام آن باشگاه اقدام می‌کند، اظهار کرد: بنده یک شرط مهم برای خرید سهام باشگاه داماش داشتم که انتخاب ۷ عضو هیات مدیره توسط خودم بود.

شهبازی همچنین گفت: وقتی سهام باشگاهی واگذار می‌شود، مالک باید برای انجام بهتر امور اعضای هیات مدیره را انتخاب کند. براین اساس قرار بود من ۴ کارشناس در امور اقتصادی و فنی را خودم انتخاب و ۳ نفر از مسئولان شهر و نیروی دریایی را به عنوان اعضای دیگر هیات مدیره انتخاب کنم که با این شرطم مخالفت شد.

معاون هنری ارشاد گیلان: بنیاد علمی و فرهنگی استاد معین راه اندازی شود

استان‌ها > گیلان - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت راه اندازی بنیاد علمی و فرهنگی استاد دکتر محمد معین تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید وحید فخرموسوی عصر یکشنبه در دومین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت استاد محمد معین که در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد، گفت: تشکیل بنیاد علمی و فرهنگی استاد معین می تواند در معرفی هرچه بهتر آثار و خدمات ارزنده علمی و فرهنگی این استاد بزرگ موثر باشد.
وی عنوان کرد: پیشنهاد تأسیس این بنیاد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شده و قرار است از طریق شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب برسد.
فخرموسوی ادامه داد: به منظور راه اندازی این بنیاد علمی و فرهنگی، نیاز است تا از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستانه اشرفیه نیز پیگیری های لازم صورت گیرد.
این مسئول اضافه کرد: آئین بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت دکتر معین، بیست و نهم مردادماه جاری در محل آرامگاه این استاد فرزانه برگزار می شود و در همین راستا، تمامی اقشار فرهنگی، علمی، هنری و... باید برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم مشارکتی موثر داشته باشند.
وی همچنین پیشنهاد کرد در روز بزرگداشت دکتر معین از خوشنویسان برجسته استان جهت کتابت اشعار دکتر معین دعوت شود تا آثارشان در قالب نمایشگاهی در حاشیه مراسم بزرگداشت سال بعد، در معرض دید عموم قرار گیرد.
***
سیزدهم تیر سالروز درگذشت پدر واژه های فارسی محمد معین است؛ ادیبی توانا که با خلق فرهنگنامه ای مدون و ارزشمند به زبان و ادبیات فارسی، روحی تازه بخشید و گنجینه ای غنی از واژه ها و مفاهیم پارسی را برای مردمان این دیار کهن به یادگار گذاشت.
اثرهای دیگر این ادیب بزرگ شامل یوشت فریان و مرزبان نامه، یادنامه پورداوود، ستاره ناهید یا داستان خرداد و مرداد، برگزیده شعر فارسی (دوره طاهریان، صفاریان، سامانیان، آل بویه)، قاعده های جمع در زبان فارسی، مزدیسنا و ادب پارسی، برگزیده نثر فارسی(دوره های سامانیان و آل بویه)، مفرد و جمع، تحلیل هفت پیکر نظامی، اسم جنس، حافظ شیرین سخن و مجموعه مقالات می شود.
وی همچنین به تصحیح، ویرایش و ترجمه آثار ادبی ای همچون چهار مقاله، برهان قاطع، جامع الحکمتین و جوامع الحکایات همت گماشت و با تلاش و پشتکار فراوان توانست نشان های درجه دوم علمی، درجه دوم سپاس، لژیون دونور، هنر و ادبیات از دولت فرانسه و یک نشان از ژنرال دوگل رییس جمهوری فرانسه را به دست بیاورد.
سرانجام محمد معین پس از سال ها تلاش و کوشش در راه ارتقای زبان و ادبیات فارسی در سیزدهم تیر 1350 هجری خورشیدی رخ در نقاب خاک کشید و به دیدار معبود شتافت. آرامگاه او در شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.


ملوان 2-2 شهرداری اردبیل؛ تساوی قوی سفید در اولین حضور قلعه نویی

طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری از انزلی؛ تیم های ملوان بندر انزلی و شهرداری اردبیل در دیداری دوستانه در شهر انزلی به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم تساوی دو بر دو بود.

برای ملوان در این دیدار فرزاد حاتمی و عزیز معبودی گلزنی کردند و گل های تیم شهرداری اردبیل را مهران موسوی و علی سلیمانی به ثمر رساندند.

اعلام مخالفت استانداری با قطع درختان در رشت/ برای قطع درختان هیچگونه مجوزی صادر نشده است

استان‌ها > گیلان - دبیر شورای هماهنگی ترافیک استانداری گیلان گفت: صدور مجوز راه اندازی اتوبوس های تندرو در رشت، توجیهی برای قطع درختان نیست و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

ايرنا نوشت: رضا اسلامی دبير شوراي هماهنگي ترافيك استانداري گيلان گفت:: قطع درختان در شرایط امروزی عمل منسوخ شده ای است و استانداری کاملا با این حرکت مخالف است و مورد تایید مقامات استانی نیست.

وی ادامه داد: شورای ترافیک استان فقط مجوز ناوگان حمل و نقل عمومی و انبوه بر (اتوبوس) را در راستای سیاست های وزارت کشور برای خطوط ویژه حمل و نقل انبوه بر و کاهش ترافیک شهری در مرکز استان صادر کرده است.

اسلامی با بیان اینکه این مجوزها به منظور کاهش آلایندگی و مشکلات زیست محیطی ناشی از تردد وسائط نقلیه و روان سازی ترافیک صادر شده، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف استانداری گیلان، رفع مشکلات زیست محیطی و ایجاد فضای سالم برای شهروندان است و برای قطع درختان که در جهت از بین بردن فضای سبز و محیط زیست است، هیچ گونه مجوزی صادر نشده است.

وی درختان را مایه طراوت و سرسبزی و شادابی شهر دانست و گفت: ارکان شهر رشت، درخت است و با وجود سرسبزی گیلان، اکنون فضای شهر رشت نسبت به شهرهای کویری کشور، فضای کمتر و فقر درخت دارد از این رو، باید دست کم برای حفظ درختان به عنوان مولفه های ایجاد سرسبزی، بیش از پیش کوشید و همت گمارد.

اسلامی خاطرنشان ساخت: در شرایط امرزی و وجود ماشین آلات پیشرفته، امکان کندن درختان از ریشه و جابه جایی و کاشت دوباره آنها با همان طراوت وجود دارد و قطع درختان عملی منسوخ شده است که این اقدام، نشان دهنده ضعف نهاد شهرداری است.

شهرداری رشت به بهانه اجرای طرح اتوبوس های تندرو (بی آر تی) ، شبانه 37 اصله درخت در خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل میدان فرهنگ تا چهار راه قدس را قطع کرد.

سخنگوی شهرداری رشت قطع درختان را براساس قانون، از اختیارات شهرداری دانسته و معتقد است: شهر رشت مشکلات ترافیکی دارد و نیازمند طرح های توسعه شهری است ولی در عین حال، طبق قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهر، بر کاشت تعدادی دیگر از درختان اهتمام داریم.

طرح ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی شهر رشت از میدان حشمت تا میدان گیل در خیابان امام خمینی اخیرا به مرحله اجرا درآمده است. این مسیر با ایجاد اولین خط ویژه در رشت و با کمترین توقف اتوبوس ها، سعی در رفع بخشی از مشکلات ترافیکی شهر دارد.

سرانه فضای سبز شهر رشت حدود چهار و دو دهم مترمربع است.

900 هزار نفر در کلانشهر رشت زندگی می کنند که شامل 74 درصد جمعیت استان می شود و فشردگی جمعیت این شهر 600 نفر در هر متر مربع است.

هیات مدیره ملوان حق امضای بهشتی را لغو کردند!

هرچه روزهای بیشتری از حضور امیر قلعه نویی در انزلی می گذرد این مربی بیشتر از قبل به انتخاب خود شک می کند و حالا مسائلی ایجاد شده که آینده این تیم ریشه دار را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که به نظر می رسید همه چیز در بندرانزلی عادی است و طرفین به یک توافق پایدار نزدیک می شوند، داریوش بهشتی مالک جدید ملوان در اعتراض به اقدام جدید هیات مدیره قهر کرد و به تهران برگشت!

صبح دیروز از انزلی با داریوش بهشتی که در تهران به سر می برد، تماس گرفته شد تا به انزلی برود و قراردادهای ملوانان را برای ثبت در هیات فوتبال امضا کند اما شب وقتی بهشتی با مسوولان باشگاه به هیات فوتبال رفت، در هیات فوتبال استان گیلان به او گفتند هیات مدیره ملوان نامه زده و اعلام کرده او حق امضا ندارد و حتی قراردادهایی که با امضای بهشتی است، نباید ثبت شود. بهشتی وقتی دید هیات مدیره امضای او را به رسمیت نمی شناسد، به حالت قهر از دفتر هیات فوتبال خارج شد. بهشتی وقتی عصبی تر شد که شنید هیات فوتبال حتی قرارداد فرزاد حاتمی و پاشنکو که با امضای او بسته شده بود را ثبت نکرده است!

گویا امیر قلعه نویی سرمربی ملوان و عبدالحمید رمضانی قائم مقام این باشگاه با بهشتی تماس گرفتند تا او را از بازگشت به تهران منصرف کنند که تلاش های آنها بی نتیجه بود و بهشتی به قلعه نویی و رمضانی گفت: وقتی می گفتم نباید در هیات مدیره برتری عددی با انزلی چی ها باشد، از همین می ترسیدم که آنها دور هم بنشینند و قوانینی را علیه من تصویب کنند. مگر می شود من پول بدهم و خرج کنم و حق امضا نداشته باشم؟ ملوان پیشکش آقایانی که برایش کیسه دوختند، من ترجیح می دهم آبرو و اعتبار و نقدینگی ام را بردارم و از انزلی بروم.

به نظر می رسد بهشتی و انزلی چی ها به خط پایان همکاری مشترک رسیده باشند.

 شورای شهر دخالتی در اجرای پروژه BRT رشت ندارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر رشت در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت درباره قطع درختان خیابان امام خمینی رشت گفت: شورای شهر رشت تنها نهاد سیاست‌گذاری و نظارت است و هیچ دخالتی در اجرای پروژه های مصوب شهری ندارد.

چند روزی است فضای رسانه، سایت‌های خبری و فضای شبکه‌ای و مجازی گیلان پُر است از ابراز تاسف و ناراحتی شهروندان و برخی دولت‌مردان در مورد قطع بسیاری از درختان شهر برای احداث اولین مسیر (BRT) خط ویژه اتوبوس شهری از طرف شهرداری کلانشهر رشت.

در این میان هستند عده‌ای که مقصر اصلی این حرکت خلاف زیست محیطی را شورای شهر رشت می‌دانند و اعتراض طبیعت دوستانه  خود را از هر طریق ممکن و در هر فضای مناسب یا نامناسب به اشتراک می‌گذارند.

تا جایی که رئیس شورای شهر برای شفاف سازی موضوع بخشی اعظم از سخنان خود را به این موضوع اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عباس صابر عصر روز گذشته در صحن علنی شورای اسلامی اسلامی کلانشهر رشت در مورد قطع درختان خیابان امام خمینی رشت اظهار داشت: شورای شهر رشت تنها نهاد سیاست‌گذاری و نظارت است و هیچ دخالتی در اجرای پروژه های مصوب شهری ندارد.

وی با اشاره به این که شورای شهر رشت پروژه مطرح برای احداث خط (BRT)خط ویژه اتوبوس شهری در خیابان امام را تصویب کرده است گفت: شهرداری رشت برای اجرای این پروژه الزامات خاص خود را داشته و با صلاح دید خود پروژه مذکور را شروع کرده است.

رئیس شورای شهر رشت با بیان این که حتما" در جلسه‌ای علنی اتفاقات مربوط به این پروژه بررسی خواهد شد افزود: شهرداری رشت مجبور به اجرای تمامی طرح‌های مصوب شورا نیست و از این رو شهردار باید پاسخ درخور و منطقی مبنی بر این موضوع داشته باشد.

حضور شهردار رشت در صحن علنی شورا/مخالفان جلسه را ترک کردند

استان‌ها > گیلان - در حالیکه شهردار رشت برای ارائه گزارش عملکرد سه ماهه خود به صحن علنی شورا آمده بود، تعدادی از اعضا به دلیل فراهم نشدن شرایط پرسش و پاسخ از وی و به نشانه اعتراض صحن شورا را ترک کردند.

مهر نوشت:  در ۱۰۳ امین جلسه شورای اسلامی شهر رشت ، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورا در نطق پیش از دستور جلسه، با بیان اینکه شهردار از متهمان اختلاس سال های گذشته است، گفت: پرونده اتهامات وارده به محمدعلی ثابت قدم هنوز در مرجع قضایی باز و مورد بررسی است.

محمدعلی رفیعی نودهی افزود: تکثر اتهامات و طولانی بودن روند بررسی سبب زمان بر شدن پرونده شده اما همچنان پرونده وی مفتوح است.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهردار در مواردی همچون جابجایی های مکرر در مدیران شهرداری تصریح کرد: سیاسی کاری و جنجال های رسانه ای برای شهرداری عملکرد مناسبی نیست و با جابجایی مدیران، ساختار شهرداری دچار از هم پاشیدگی می شود.

این عضو شورا همچنین عدم پاسخگویی شهردار به شورا را چالشی جدی دانست و تاکید کرد: لازم است شهرداری با دوری از سیاسی کاری به اجرای برنامه مدون برای رفع نیازها و مشکلات شهر و شهروندان اقدام کند.

با قرائت این نطق، رئیس شورا و همچنین برخی اعضای شورا ارائه این سخنان را اتهام دانسته و خواستار قطع این نطق شدند.

شهرداری بر اساس اولویت های معین اقدام می کند

در ادامه این جلسه، محمدعلی ثابت قدم گزارشی از یکصد روز تصدی خود بر شهرداری رشت ارائه کرد.

وی با اشاره به نیازهای شهر و اولویت هایی که شهرداری برای اجرا مدنظر قرار داده، اظهار کرد: مهمترین اولویت های شهرداری ساماندهی وضعیت رودخانه ها، فاضلاب شهری و احداث تصفیه خانه لندفیل سراوان است که طرح های مطالعاتی آن ها به جمع بندی نهایی رسیده و اجرای آن ها برای شهرداری از اولویت هاست.

به گفته ثابت قدم، شهرداری در ساماندهی وضعیت رودخانه ها و فاضلاب شهری مطابق بودجه یپش بینی شده عمل خواهد کرد و برای جلب حمایت دولت برای اعطای زمین مناسب برای احداث تصفیه خانه لندفیل سراوان پیگیری های لازم را از محل دادگستری و سایر نهادها در دست دارد.

شهردار رشت در ادامه به انحرافات از بودجه در سال های گذشته اشاره و بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری تلاش دارد که با تمرکززدایی، کمترین انحراف از بودجه پیش بنی شده را داشته باشد.

وی تدوین بسته های سرمایه گذاری برای رشت را که برای بخش خصوصی جذاب باشد، یک ضرورت دانست و گفت: ظرف ۲ ماه و نیم آینده با بهره مندی از اقتصاددانان، بسته های متنوع سرمایه گذاری شهرداری تعریف می شود تا بتوانیم مشارکت بخش خصوصی را در پروژه های مختلف شهر رشت در حوزه های مختلف داشته باشیم.

ثابت قدم همچنین با تاکید بر محله محوری به عنوان گام نخست توسعه شهر اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در گذشته برای شناسنامه دار کردن محلات شهر انجام شده، محله محوری در دستور کار شهرداری قرار دارد زیرا بر این اعتقادیم که با محوریت محله علاوه بر اینکه مشارکت شهروندان در اداره شهر دخیل می شود، شهرداری های مناطق نیز بر اساس منابع مالی و مصارف درست، اقدامات لازم را برای توسعه پایدار شهر انجام می دهند.

شهردار در ادامه جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، از تدوین کتاب قوانین شهر خبر داد و گفت: با تدوین و تصویب این کتاب همچون کلانشهرهای تهران و مشهد، بخشی از قوانین عام شهر و مبانی بسیاری از موضوعات شهری مشخص می شود.

وی به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی رشت به ویژه ناوگان اتوبوسرانی اشاره و تصریح کرد: با وجود رغبت مردم رشت برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، متاسفانه از ناوگان اتوبوسرانی استاندارد و نو برخوردار نیستیم که باید در این زمینه رشت را به شهرهای هم تراز خود برسانیم.

ثابت قدم تاکید کرد: علاوه بر نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی که باید مدنظر قرار دهیم، ترویج نگاه پیاده محور یکی از اصول شهرداری است تا علاوه بر استفاده از ظرفیت تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر، با کمرتین هزینه از توسعه پیاده راه های شهر، برندسازی گردشگری برای رشت را ایجاد کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای پروژه پیاده راه سازی در خیابان های منتهی به میدان شهرداری، تا پایان سال اجرایی شود.

شهردار همچنین جابجایی ها و ساماندهی ساختار اداری شهرداری و کارکنان آن را یکی از ضروریات بدنه شهرداری عنوان کرد و گفت: تجمع بالغ بر ۱ هزار نفر در ستاد مرکزی شهرداری نه تنها کمکی برای مدیریت شهر نمی کند بلکه سبب کاهش نیرو در مناطق و طولانی شدن روند ارائه خدمات به شهروندان در نواحی می شد که این وضعیت طی سه ماه گذشته ساماندهی شده و همچنان این ادامه خواهد داشت.

ثابت قدم در ادامه بر شفاف سازی درآمدها و هزینه های شهرداری تاکید کرد و افزود: تا دو ماه آینده با تمرکززدایی در حوزه مالی اطلاع رسانی های کاملی از میزان درآمد و هزینه شهرداری برای شهروندان شفاف سازی می شود.

شهردار همچنین از ارائه ساختار کنترل مالی و فیزیکی پروژه ها ظرف سه هفته آینده خبر داد و گفت: با ارائه ساختار فوق، علاوه بر اینکه هزینه پروژه ها به طور مشخص اطلاع رسانی می شوند بلکه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها برای شورای شهر نیز قابل رصد خواهد بود.

وی به اهمیت تکمیل طرح تفصیلی شهر رشت اشاره کرد و اتمام تدوین آن را تا ۲ ماه آینده قطعی دانست.

شهردار به نمایندگان مردم در شورا پاسخگو باشد

در ادامه جلسه ۱۰۳ ام شورای رشت، رییس شورا بر تحقق بودجه سال جاری شهرداری تاکید و بیان کرد: سیاست گذاری های شورا در بودجه سال ۹۴ شهرداری تبیین شده و انتظار شورا این است که شهرداری با تعهد به کدها و ردیف های بودجه، تا آنجا که امکان دارد از جابجایی های غیرضروری در بودجه خودداری کند.

عباس صابر همچنین اجرای پروژه هایی چون ساماندهی وضعیت رودخانه ها و لندفیل سراوان را از ضروریات اعلام کرد و افزود: پروژه هایی همچون وضعیت رودخانه ها و لندفیل سراوان که در بودجه سال جاری شهرداری مبالغ معین و مشخصی برای آن ها تعیین شده، از تاکیدات شورا بوده و لازم است که شهرداری با تشکیل کمیته ای برای اجرای آن ها هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی سوال اعضای شورا از شهردار و پاسخگویی شهردار به شورا را از وظایف نظارتی شورا دانست و گفت: روند پاسخگویی شهرداری به شورا در امور مختلف به کندی صورت می گیرد در حالی که دغدغه های اعضای شورا بنا بر وظایف ذاتی شورا باید از سوی شهردار پاسخ داده شود.

رییس شورای رشت در ادامه از کندی روند احداث و تکمیل برخی پروژه های عمرانی شهر انتقاد کرد و افزود: احداث پایانه غرب، پل آریا، پل جوان و زیرگذر شهید رجایی به کندی پیش می رود در حالی که حوزه عمرانی شهرداری می تواند با زمان بندی مناسب علاوه بر اعضای شورا، روند پروژه ها را به اطلاع شهروندان نیز برساند.

صابر همچنین با پیشنهاد جایگزینی ناحیه محوری با محله محوری اظهار کرد: در قانون، تکالیف شهرداری و شورا مشخص شده و مناطق و ناحیه ها نیز موظف به اجرای وظایف مشخص شده خود طبق قانون هستند لذا پیشنهاد می کنیم که به جای تمرکز بر محله محوری، شهرداری بر ناحیه محوری تمرکز کند تا اقدامات و کارها سریعتر و بهتر انجام شود.

اعضای معترض صحن شورا را ترک کردند

پس از قرائت گزارش عملکرد صد روزه شهردار و ارائه سخنان رییس شورا، اعضای شورا خواستار بیان نظرات خود نسبت به عملکرد شهردار شدند اما رییس شورا با بیان اینکه حضور شهردار در جلسه فوق تنها برای ارائه گزارش عملکرد است نه پرسش و پاسخ، مانع ارائه سوال و ابراز نظرات اعضا شد و با فراهم نشدن شرایط پرسش و پاسخ از شهردار، تعدادی از اعضای شورا به نشانه اعتراض صحن علنی را ترک کرده و ۱۰۳ امین جلسه شورای اسلامی رشت به دلیل نبودن اکثریت اعضا از رسمیت خارج و خاتمه یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار