مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی کارگاه پرسکاری MDF در خیابان قطران جنوبی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 29 October 2018

محمد قلی زاده در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز با گزارش وقوع آتش سوزی در یک باب کارگاه MDF در خیابان قطران جنوبی، آتش نشانان ایستگاه شماره چهار جهت بررسی و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این آتش سوزی گسترده در طبقه همکف کارگاه واقع در ساختمان سه طبقه رخ داده بود و به دلیل گستردگی حریق، گروهی از آتش نشانان ایستگاه شماره 10 نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این ساختمان دارای یک باب انباری در زیر زمین ساختمان بود و آتش نشانان طی عملیاتی سریع ضمن تقسیم بندی‌های گروهی، عملیات مهار و پیشگیری از گسترش حریق را با استفاده از آب خودروهای آتش نشانی در پیش گرفته و پس از دقایقی موفق به مهار حریق شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، وجود گرما و دود غلیظ در محل حادثه را از دیگر مشکلات عملیات اطفاء حریق این حادثه عنوان کرد و افزود: شدت حریق موجب ایجاد گرمای طاقت فرسا و دود غلیظ شده بود که آتش نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تخلیه دود روند عملیات اجرایی اطفاء حریق این حادثه را به سرعت آغاز و به اتمام رساندند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه صدمات جانی وجود نداشت و واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان مانع از سرایت حریق به طبقات ساختمان و انبار MDF در طبقه زیر زمین شد.

وی در پایان از تمام مسئولان کارگاه‌ها خواست تا سیستم‌های سیم کشی برق را مورد بررسی قرار داده و هر گونه مواردی که می‌تواند موجب بروز حادثه شود را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار