امید حاجی‌محمدی جایگزین دکتر نادر پروربه عنوان سرپرست جدید اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه شد.
کد خبر: ۶۷۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 28 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه که با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، مسؤول هماهنگی امور استان‌ها، مدیر‌کل جهاد کشاورزی و تعدادی از مسؤولان استانی در سالن جلسات دامپزشکی برگزار شد.

نادر پرورمدیرکل سابق دامپزشکی استان کرمانشاه گفت وضعیت کرمانشاه طی سه سال اخیردر زمینه بیماری‌های مشترک بیماری‌های انسان و دام استانی آرام عنوان کرد بطوری کهیک‌هزار و 400 نفر در سال 91 به بیماری تب مالت مبتلا شدند.

وی اظهار داشت:بیماری قابل انتقال تب مالت بزرگترین بیماری استان های زاگرس نشین بود که امروز ۱.۷ میلیارد تومان از اعتبار ۶ میلیاردی تب مالت جذب شده است و ۶۰ درصد مبتلایان کاهش یافته است

پرور افزود:در زمینه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در هفت سال اخیر یک واحد صنعتی هم درگیر نشد.

وی با بیان اینکه در بحث زلزله تلفات بسیار زیادی در حوزه دامی داشتیم عنوان کرد: با کمک تیم های واکنش سریع ۱۱۵۰۰ راس دام در ۶ روز دفن بهداشتی کردیم که یک اقدام ویژه بود و هیچ بیماری واگیر دامی تا امروز نداشته ایم.

به گفته ایشان،برای ساخت و بازسازی در مناطق زلزله 6 میلیارد تومان اعتبار گرفته‌ایم.

امید حاجی محمدیمدیر‌کل جدید دامپزشکی استان کرمانشاه افزود:رساندن مواد خام سالم به سر سفره مردم خط قرمز مدیریتی اینجانب است و تلاش می‌شود کشتارهای غیرمجاز و خیابانی جمع‌آوری شود.

وی تصریح کرد:سفری به مناطق زلزله زده خواه داشت تا از نزدیک مشکلات آنها با رصد و پیگیری نمایم.

در پایان مراسم با حضور مسؤولان از زحمات هفت ساله نادر پرور قدردانی و امید حاجی‌محمدی به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه معرفی شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار