عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگرچه رأی‌گیری نهایی در خصوص وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه در فراکسیون نمایندگان ولایی انجام نشده اما نظر فراکسیون در رابطه با این وزرا مثبت است.
کد خبر: ۶۷۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 27 October 2018

  ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع رأی اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی، کار، راه، اقتصاد و صنعت گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در قالب چهار کمیته به صورت جداگانه صلاحیت وزرای پیشنهادی را مورد بحث و بررسی قرار داد و و هر کمیته با یکی از وزرا دیدارها و بررسی‌های لازم را در این خصوص داشت.

وی افزود:‌ پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های چهارگانه و دیدار این کمیته‌ها با وزرای پیشنهادی جمع‌بندی فراکسیون ولایی بر این بود که نگاه مثبت به چهار وزیر پیشنهادی دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی در کمیته‌ای با ریاست حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری صلاحیت محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کمیته‌ای به ریاست محمد دهقان بررسی صلاحیت محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در کمیته‌ای به ریاست حمیدرضا فولادگر صلاحیت رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و در کمیته‌ای به ریاست سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را مورد بررسی قرار داد.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: اگرچه رأی‌گیری و جمع‌بندی نهایی در خصوص وزرای پیشنهادی در فراکسیون هنوز انجام نشده و رأی‌گیری در این خصوص در نشست صبح امروز فراکسیون انجام خواهد شد اما نظر اکثریت اعضا درباره وزرای پیشنهادی مثبت است.
منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار