سرپرست فرمانداري يزد:
سرپرست فرمانداری یزد با بیان این که 13 آبان ماه متعلق به همه مردم ایران است، گفت: این روز باید محملي براي ايجاد وحدت، انسجام و يكپارچگي در جامعه باشد .
کد خبر: ۶۷۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 27 October 2018

«عباس حیدری» در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، شرایط داخلی و بین المللی ایجاب می‌کند برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سیزدهم آبان ماه نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کنیم .

وی با اشاره به اقدامات ظالمانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکا ضمن عهدشکنی در برجام، قرار است تحریم‌های نفتی و بانکی نیز از روز 13 آبان ماه علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کند که برگزاری هرچه عظیم‌تر راهپیمایی 13 آبان ماه پاسخی در برابر رفتارهای خصمانه آمریکا است .

سرپرست فرمانداری یزد در خصوص عدم تأثير اقدامات ظالمانه آمريكا در روحيه استكبار ستيزي ملت ايران، خاطرنشان کرد: معاندين در چندين جبهه بويژه از طريق ايجاد عمليات رواني در عرصه اقتصاد و تحريم‌هاي بانكي و نفتي به اقدامات تضعيف كننده عليه جمهوري اسلامي دست زدند .

وی تصریح کرد: خوشبختانه در زمينه نرخ ارز علي‌رغم مشكلات موجود، وضعيت رو به بهبود است و در زمينه فروش نفت هم با تمهيداتي كه انديشيده شده دشمن نمی‌تواند به هدفش كه به صفر رساندن صادرات نفت ايران است برسد .

حیدری با بیان این که 13 آبان ماه متعلق به همه مردم مي‌باشد و باید محملي براي ايجاد وحدت، انسجام و يكپارچگي در جامعه باشد، تاکید کرد: استفاده حداكثري از پتانسيل دستگاه‌ها، بهره‌مندي از فضاي مجازي و پرهيز از اقداماتي كه شائبه تفرقه‌افكني را ايجاد مي‌نمايد ضروری است .

این مسئول در پایان اظهار کرد: به منظور حضور حداكثري اقشار مختلف جامعه در اين مراسم از كليه «مسئولين شهرستان»، «اصناف و بازاريان»، «تشكل‌ها و نهاد‌هاي مدني»، «احزاب»، «هيئت‌هاي ورزشي»،«دانشجويان» و بويژه «دانش آموزان مدارس» درخواست می‌شود تا با حضور باشكوه خود جلوه‌ای از وحدت و وفاق ملي را به نمايش بگذارند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار