مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه ۳ کشور با بیان اینکه در سال زراعی جاری بیش از ۶۹۴ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان فارس خریداری شد، از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 25 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:لطیف رستاد با بیان اینکه 100 درصد بهای گندم ثبت شده در بانک به کشاورزان فارس پرداخت شده است، اظهار داشت: کل مبلغ خرید تضمینی گندم که در بانک ثبت شده 922 میلیارد و 251 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 3 کشور افزود: البته هنوز مقدار خیلی جزئی از مطالبات کشاورزان باقی مانده است که دلیل پرداخت نشدن آنها مشکل در حساب‌‌های بانکی کشاورزان است که بلافاصله بعد از رفع مشکل، مطالبات آنها نیز پرداخت می‌‌‌شود.

وی عنوان کرد: در مجموع امسال 694 هزار و 541 تن گندم و 29 هزار و 374 تن کلزا از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است که مطالبات کلزا نیز به صورت کامل به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 3 کشور با بیان اینکه امسال میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است و در مقابل خرید تضمینی کلزا نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 900 هزار و 871 تن گندم و 15 هزار و 602 تن کلزا از کشاورزان فارس خریداری شد.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار