مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین:
مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از برگزاری مراسم عزاداری و ویژه برنامه های متعدد در دهه آخر صفر در این آستان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 24 October 2018

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین

حجت الاسلام «احمد باقری» در گفتگو با خبرنگار  تابناک قزوین اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و از همین رو برنامه های متعددی در دهه آخر ماه صفر در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین اجرا می شود.

 مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین افزود: مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام علی فرمانی و با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) در این آستان مقدس برگزار می شود.

 وی اعلام  کرد: مراسم عزاداری دهه آخر صفر از شب اربعین برابر با هفتم آبان ماه آغاز و تا شام شهادت امام رضا (ع) برابر با 17 آبان به مدت 11 شب، ساعت 19.30 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه اربعین حسینی هم با سخنرانی حجت الاسلام شهسواری و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) همراه با قرائت زیارت اربعین سه شنبه هشتم آبان ماه ساعت 10 صبح در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

به گفته حجت الاسلام باقری، ویژه برنامه رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) هم با حضور هیئت های مذهبی چهارشنبه 16 آبان ماه ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی و مداحی مرتضی سلیمانی و حمید چاوشا برگزار خواهد شد.

 مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین بیان کرد: همچنین ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) هم پنجشنبه 17 آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام فرمانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) و قرائت زیارت خاصه آن حضرت ساعت 10 صبح با حضور هیئت های مذهبی در این آستان مقدس اجرایی می شود.

 وی یادآور شد: برنامه پایانی ما در ماه صفر هم مراسم خطبه خوانی خدام آستان مقدس امامزاده حسین (ع) است که ساعت 16 پنجشنبه 17 آبان ماه برابر با بیست و نهم ماه صفر برگزار می شودکه امیدواریم این ایام فرصتی باشد تا با شرکت در مراسم های عزاداری ضمن ابراز ارادت خود به اهل بیت (ع)، معرفت خود را نسبت به ائمه معصومین افزایش دهیم.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار