چندی پیش محسن هاشمی رفسنجانی، در جمع خبرنگاران از عدم پرداخت سهم وزارت نفت که صراحت قانونی دارد گلایه کرد؛ اتفاقی که این روزها منجر به نامه استاندار تهران شده است.
کد خبر: ۶۷۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 21 October 2018

به گزارش تابناک : محسن هاشمی چندی پیش با بیان اینکه وزارت نفت نیز باید از محل صرفه جویی در سوخت به شهرداری پول بدهد اما حتی یک ریال هم نداده است، ادامه داد: البته وزارت نفت عنوان کرده که با راستی آزمایی پول می‌دهد اما تا حالا نداده و این در حالی است که باید سالانه 90 میلیون دلار بابت صرفه جویی در مصرف سوخت به شهرداری بدهد که نداده است.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه روزانه حدود 12 میلیون لیتر سوخت در تهران مصرف می‌شود گفت: با یک محاسبه ساده رقم بدهی وزارت نفت به شهرداری مشخص می‌شود.


این در حالی است که استاندار تهران در گفتگو با ایسنا عنوان کرد که از وزارت نفت برای محاسبه سهم شهرداری از صرفه‌جویی مصرف انرژی درخواستی ارائه کرده است. در این رابطه استاندار تهران با تأکید بر اینکه باید به شهردار تهران کمک کنیم تا به اهدافش برای اداره شهر برسد، از وزارت نفت در خواست کرد تا از محل صرفه‌جویی مصرف انرژی سهم شهرداری را محاسبه کند.


وی با بیان اینکه باید به شهردار کمک کنیم تا به اهدافش برای اداره شهر برسد، تصریح کرد: از وزارت نفت می‌خواهیم حالا که با اجرای طرح‌های ترافیکی، مصرف سوخت کم می‌شود طبق قانون از محل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سهم شهرداری محاسبه شود و به آن‌ها تخصیص داده شود و امیدواریم وزارت نفت نیز قدم‌های بزرگی در این رابطه بردارد.


حال با گذشت یک سال از مدیریت پنجم و چندین ماه از درخواست محسن هاشمی، این روزها استاندار تهران که خود در زمره بازنشستگان قرار دارد از وزارت نفت درخواست کرده تا شهردار تهران را کمک کند تا به اهدافش برسد و در این راستا درخواست محاسبه سهم وزارت نفت ارائه شده است؛ حال مشخص نیست با رفتن بازنشستگان باز هم این مطالبات در اولویت قرار دارد یا آنکه زنگ خطری باید برای مدیران وجود داشته باشد که پس از دو دوره از دولت روحانی به تازگی این درخواست ارائه شود و مدیران به وظایف خود عمل کنند.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار