عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو ستاد پیگیری مطالبه‌های رهبری در موضوع تحوّل حوزه تاكید كرد: باتوجه به ظرفیت‌های بالقوه كشور و نظام برای تبدیل شدن به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی، مهم‌ترین مانع در مسیر حركت علمی و توسعه كشور، ضعف در عزم و اراده‌ها است.
کد خبر: ۶۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 26 July 2015
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار كرد: ظرفیت‌های داخلی ما به وی‍ژه در حوزه تولیدات علمی بسیار قوی است و باید بتوانیم این ظرفیت ها را به منصه ظهور و مرحله عمل برسانیم.

نماینده مشهد و كلات در مجلس نهم بااشاره به بیانات مهم رهبری نظام در حركت پرشتاب علمی ادامه داد: با توجه به شتاب علمی كشور و همچنین دامنه تولیدات علمی و محصولات دانش بنیان، یك چشم‌انداز واقع بینانه برای رسیدن كشور به قدرت اول منطقه در سال 1404 تعریف شده و باید تلاش كنیم كاستی ها را جبران كرده و به این قله برسیم.

عضو پیشین نهاد مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ها، با بیان اینكه این قدرت و اختیار برای ما وجود دارد كه بتوانیم كشور را به چنین جایگاهی برسانیم، افزود: برگزاری نشست هایی همچون اجلاس بسیج اساتید، كه گردهمایی نیروهای علمی و ارزشی نظام است، تأثیرات مهمی در این حوزه خواهدداشت.

پژمانفر تاكید كرد: بسیج همانطور كه در شاخه نظامی و جبهه‌های جنگ، پرچم‌دار بوده است، باید در دفاع از باورهای اسلامی و بارور كردن توانمندی های علمی كشور نیز پیشگام باشد.

همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین المللی و شانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی از 26 تا 29 مرداد با حضور بیش از 2هزار استاد و نخبگان دانشگاهی ، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و ... در سالن صبای مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار