مدیرکل فرودگاه های یزد با اشاره به برقراری پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی در مسیر تهران - یزد و بالعکس گفت: با ورود این شرکت، تعداد پروازها ازاین شهر به پایتخت افزایش می یابد.
کد خبر: ۶۶۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 14 October 2018

عباس محمدی افزود: بر اساس هماهنگی ها با شرکت یادشده ، از این پس شاهد برقراری پروازهای سیستمی (برنامه ای) در روزهای شنبه ، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه با هواپیمای MD80 شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر یادشده خواهیم بود .
وی با بیان اینکه پروازهای سیستمی مقدمه خوبی برای توجه به مطالبات مردمی است ، افزود: این پروازها روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 16:55 از تهران به یزد و ساعت 18:10 از یزد به تهران و روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت 04:45 از تهران به مقصد یزد و ساعت07:00 از یزد به تهران صورت خواهد گرفت.
مدیرکل فرودگاه های یزد اظهار امیدواری کرد که با توزیع مناسب پروازها در ساعت ها و روزهای مختلف هفته ، پاسخگویی به نیازهای میهمانان و مسافران بهبود یابد.
فرودگاه شهید صدوقی یزد، مقصد و مبدأ پرواز تهران ، مشهد ، اهواز ، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف ، بغداد ، دمشق ، جده و مدینه در پروازهای بین المللی است که جابجایی مسافر در این مسیرها با همکاری 10 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می گیرد .
فرودگاه یزد، دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود 550 هزار نفر از خدمات آن استفاده می کنند.
هم اکنون روزانه به طور متوسط 20 سورتی پرواز در فرودگاه یزد انجام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار