مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ضروری است کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای تثبیت اشتغال همت کند.
کد خبر: ۶۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 26 July 2015

حسین منوری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: هر چند ساز و کار کارگروه تسهیل پیش از این نیز در استان اجرا می شد اما شکل گیری این کارگروه به صورت مجزا خالی از تاثیر نخواهد بود.

وی افزود: استاندار اردبیل طی بازدید های دوره از از واحدهای تولیدی به همراه مسئولان به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی می کردند که در واقع سازو کار عملی کارگروه تسهیل است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: اطلاع از این نکته ضروری است که قرار نیست در کارگروه تسهیل برای یک فرد متقاضی کار، شغل ایجاد شود بلکه بیشتر رفع موانع موجود در بازار اشتغال مد نظر است.

منوری با بیان اینکه کارگروه تسهیل مشکلات واحدهای مشکل دار، راکد و نیمه فعال را با حضور مدیران مرتبط بررسی خواهد کرد، اضافه کرد: تمرکز این کارگروه برای اینکه خروجی مطلوب داشته باشد تثبتی اشتغال فعلی بازار با رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی تاکید کرد: با رفع مشکلات به صورت مستقیم شغل نیز ممکن است ایجاد شود و برای برخی فرصت اشتغال فراهم شود اما در فاز اول باید از از بین رفتن موقعیت های شغلی فعلی ممانعت کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص آمار بیکاری شهرک های صنعتی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: در مجموع بررسی ها نشان می دهدبخش صنعت ۲۵ درصد شاغلان و بخش خدمات ۴۵ درصد شاغلان را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار