نماینده فارس برای کسب پنجمین برد خود در دسته یک‌ فوتبال، حریفی سرسخت به نام مس کرمان پیش رو دارد.
کد خبر: ۶۶۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس شیراز با مس کرمان دیدار می‌کند.

شاگردان ابراهیم طالبی در قشقایی با ۳ برد، یک تساوی، یک شکست و ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر از تیم‌های گل گهر سیرجان، بادران تهران و مس کرمان در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفته و با کسب پیروزی در این دیدار، می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود.

نماینده فارس در هفته ششم با یک گل همشهری خود فجر سپاسی را شکست داد با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، اما با اعلام سازمان لیگ و حذف سیاه جامگان از جدول رقابت‌ها، امتیاز برد قشقایی مقابل این تیم حذف و محاسبه نشد.

ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آمادگی بازیکنان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بعد از چهارمین برد پیاپی خود مقابل فجر سپاسی از انگیزه بالایی برای رویارویی با مس کرمان برخوردار هستیم.

وی اضافه کرد: تنها برای کسب ۳ امتیاز و پنجمین پیروزی متوالی به میدان می‌رویم و با حمایت پرشور هواداران قشقایی، پیروزی دور از دسترس نیست.

در جدول رقابت‌ها مس کرمان، هم امتیاز با قشقایی وبه لطف تفاضل گل بهتر، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان نادر دست نشان در هفته ششم با نتیجه بدون گل برابر میهمان خود، نود ارومیه متوقف شدند.

امیر عرب براقی و کمک هایش حافظ عظیمی و وحید سیفی، بازی قشقایی شیراز و مس کرمان را قضاوت می‌کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار