رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم از انتخاب چهار كشتي‌گير قم براي حضور در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي نونهالان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 07 October 2018

به گزارش تابناک قم، محسن وزیری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی در بندر کیاشهر استان گیلان، اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران با حضور کشتی‌گیران 10 وزن برگزار شد.

وی با اشاره به حضور چهار کشتی‌گیر استان قم در این اردو، بیان کرد: این اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشورمان بود که در آن فرنگی‌کاران مستعد و آینده‌دار دعوت شده از استان‌های مختلف در اوزان 35، 38، 41، 44، 48، 52، 57، 62، 75، 85 و 100 کیلوگرم به اردو رفتند.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: فرنگی‌کاران دعوت شده به این اردو تا یازدهم مهر ماه در بندر کیاشهر به تمرین پرداختند، در حالی که چهار کشتی‌گیر در اوزان 38، 41، 75 و 100 کیلوگرم به نمایندگی از استان قم در این اردو برای نشان دادن استعداد و توانمندی خود تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: حسن آهنگر در وزن 38 کیلوگرم، محمدحسین جوکار در وزن 41 کیلوگرم، محمدحسین جلالی در وزن 75 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 100 کیلوگرم چهار کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی فرنگی نونهالان کشورمان بودند.

وزیری بیان کرد: در وزن 38 کیلوگرم میلاد والی‌زاده از مازندران، مهدی غلام‌پور از فارس، ابوالفضل شهرکی‌نیا از سیستان و بلوچستان و هادی سعادتی از تهران رقبای حسن آهنگر فرنگی‌کار استان قم هستند، ضمن اینکه محدحسین جوکار در وزن 41 کیلوگرم با رقبای خود نظیر ابوالفضل احمدی از خراسان‌رضوی، محمدامین روشنی از خراسان‌شمالی، ابوالفضل میرشکار از سیستان و بلوچستان و محمد حاجی‌وند فتحی از خوزستان رقابت کرد.

وی یاد آور شد: در وزن 75 کیلوگرم احمد صلح‌دوست از فارس، محمد خلیلی از خراسان‌رضوی، آرمین صالح از اردبیل و شایان حبیب‌زارع از خوزستان حریفان محمدحسین جلالی از استان قم هستند، در حالی که شاهرخ میکائیلی در وزن 100 کیلوگرم با محمدعلی محمودی از تهران، امیرحسین باقری از لرستان و شایان طهماسبی از خوزستان تمرین کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار