شهردار ایلام از اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد سینمای امید در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 01 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ طالب صادقیان اظهار داشت: به منظور توسعه فرهنگ و هنر در مناطق مختلف شهری ایلام، شهرداری در نظر دارد که در پارک‌ها یا بوستان‌های شهرایلام به ویژه حاشیه شهر و مناطق کمتر توسعه یافته سینمای امید ایجاد کند.

وی افزود: برای این منظور در جلسه‌ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت، ایشان قول داد برای تحقق این مهم مبلغ ۸ میلیارد ریال اختصاص دهد.

شهردار ایلام با اشاره به وعده ۱۸ میلیارد ریالی معاون سینمایی وزارت ارشاد و دیگر دست‌اندرکاران این وزارتخانه برای ایجاد سینماهای امید، تصریح کرد: قرار است در سفر به استان ایلام این اعتبار اختصاص یابد اما چون به مردم قول داده‌ایم بزودی کارمان را شروع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد سینمای امید را از ضلع غربی شهر ایلام و در بوستان ابوالفضل(ع) و محدوده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌کنیم تا علاوه بر استفاده عموم شهروندان، مردمان این منطقه نیز از آن بهره‌مند شوند.

صادقیان با بیان اینکه ایجاد سینمای امید فقط محدود به این منطقه نیست و در دیگر مناطق شهر بویژه مناطق اطراف شهر این مهم صورت می‌پذیرد، گفت: در کنار آن خدمات عمرانی و  زیباسازی فضا و معابر نیز انجام می‌گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار