پس از گذشت ۵ جلسه
فاخر ربیعی پس از گذشت ۵ جلسه به عنوان رئیس شورای شهر خرمشهر انتخاب شد.
کد خبر: ۶۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 30 September 2018

صبح امروز جلسه شورای شهر خرمشهر با موضوع انتخاب هیئت رئیسه با حضور تمام اعضاء در صحن شورای شهر خرمشهر برگزار شد.

این ششمین جلسه‌ای بود که اعضاء شورای شهر خرمشهر برای انتخاب هیئت رئیسه جدید گرد هم می‌آمدند، جلسات قبل به دلیل به حد نصاب نرسیدن و غیبت مکرر برخی اعضاء لغو می‌شد.

اما امروز بالاخره جلسه انتخاب هیئت رئیسه برای سال دوم برگزار شد و در نهایت فاخر ربیعی با ۴ رأی به عنوان رئیس جدید شورای شهر خرمشهر انتخاب شد و موسی مطوری جزیره ۳ رأی را به خود اختصاص داد.

همچنین علی بندری با ۷ رأی به عنوان نائب رئیس شورای شهر، حاتم بندری با ۷ رأی به عنوان منشی و محمد جواد بچاری با ۷ رأی به عنوان خزانه‌دار سال دوم شورای شهر خرمشهر انتخاب شدند.

هدف همه ما خدمت به مردم خرمشهراست

فاخر ربیعی پس از انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر خرمشهر، اظهار کرد: هدف همه ما خدمت به مردم خرمشهر و حل مشکلات و موانع موجود در شهرستان است.

وی عنوان کرد: شورای شهر قائم به شخص خاصی نیست و همه اعضاء دارای شخصیت حقیقی و حقوقی هستند و همه باید تلاش کنیم که با همدلی و همیاری به مشکلات در شهر بپردازیم.

رئیس جدید شورای شهر خرمشهر گفت: شورای شهر خرمشهر پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان است و من از همه اعضاء خواستارم که با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر باشیم.

ربیعی اظهار کرد: رسانه‌ها بسیار مهم و اثرگذار هستند و از آنها میخواهیم که در مسائل شهر به مانند قبل یار و یاور ما باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار