فرمانده انتظامی استان؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: افرادی که قصد شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) را دارند بدون روادید به پایانه مرزی مهران مراجعه نکنند.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 30 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی  یاری اظهار داشت: عملکرد انتظامی استان در سال های گذشته رضایت بخش بوده و امسال نیز باید  استعدادمان را تقویت و همتمان را در راستای تامین امنیت زائران مضاعف کنیم.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات، خسارات جانی ومالی در مسیر های استان و منتهی به شهر مهران از گشت های موتوری و سیستم های ثبت تخلفات استفاده خواهیم کرد.

یاری افزود: در ایام اربعین با مستقر کردن ایستگاه های تلفیقی متشکل از پلیس های راهور، آگاهی، اطلاعات در بین مسیر ها برای کنترل و خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: افرادی که قصد شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) را دارند بدون روادید به پایانه مرزی مهران مراجعه نکنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره اینکه آمار تردد زوار در پایانه مرزی مهران با نزدیک شدن به اربعین حسینی (ع) روبه افزایش است، گفت: تمام تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم در محور های مواصلاتی برای تردد روان زائرین اندیشیده شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار