معاون ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۱۸ هزار تن سیمان رایگان اهدایی بنیاد مستضعفان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه توزیع شده است.
کد خبر: ۶۶۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 27 September 2018

به گزارش تابناک ،علی فولادی، اظهار داشت: در زمینه توزیع سیمان رایگان در مناطق زلزله‌زده با وجود مشکلات فراوان از جمله تولید، حمل و بسته‌بندی تاکنون 118 هزار تن سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان بین متقاضیان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مقداری که روزانه وارد منطقه می‌شود برای رفع نیاز تمام متقاضیان کافی نیست عنوان کرد: این سیمان‌ها که به تدریج وارد منطقه می‌شود بین متقاضیان توزیع می‌شود و امید داریم با تأمین تمام سیمان مورد نیاز منطقه مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

فولادی سیمان مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را 300 هزار تن عنوان کرد و گفت: امید داریم با تأمین و توزیع 300 هزار تن سیمان مورد نیاز تمام متقاضیان از این هدیه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به درخواست برخی از متقاضیان برای تغییر نوع آسیب بیان کرد: برخی از متقاضیان درخواست تغییر واحدهای احداثی به تعمیری را دارند و هرچند توصیه نمی‌شود اما چنانچه از طرف متقاضیان اصرار شود با دریافت تعهد از این افراد این امکان فراهم شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار