تولیت آستان قدس رضوی حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 23 September 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی که شنبه 31 شهریور در اهواز به‌وقوع پیوست، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

وقوع حادثه تروریستی کور در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز که به‌شهادت و مجروح شدن، گروهی از هموطنان بی‌گناه منجر شد، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، دیگر بار خوی پلید یزیدیان زمان را به‌نمایش گذاشت و خاطرات تلخ ملت ایران از شهادت قریب به 17 هزار شهید در دهه 60 به‌دست تروریست‎های تحت حمایت استکبار و ارتجاع را زنده کرد.

دشمنان ملت ایران که همواره در صدد تضعیف عزت، اقتدار و امنیت این مرزو بوم بوده‎اند، این بار نیز با حمایت استکبار جهانی و حکومت‎های قبیله‎ای پیرو شیطان بزرگ، جنایتی دیگر را با هدف برهم زدن امینت و آرامش هموطنان عزیز، غیور و سربلند خوزستانی رقم زدند و برگی دیگر بر دفتر جنایات تروریسم سازمان یافته علیه جمهوری اسلامی ایران، افزودند.

اینجانب در جوار مضجع منور رضوی ضمن عرض تسلیت به‌خانواده معظم شهدای این واقعه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای همه مجروحان، به‌روح مطهر همه شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مظلوم ترور درود می‎فرستم و از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور تقاضا دارم با سرعت و دقت نسبت به‌شناسایی و مجازات همه عاملان این واقعه اقدام کنند.

سید ابراهیم رئیسی

۳۱ شهریور۱۳۹۷

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار