فرمانده سپاه ناحیه بقیه‎الله(عج) شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 313 برنامه با شعار ما توانستیم در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 10 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ محمدجعفر دوستدار در یک کنفرانس خبری با اشاره به همزمانی هفته ی دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم؛ گفت: مراسم دهه محرم در مجتمع شلمچه با حضور مداحان برگزار خواهد شد.همچنین اول مهر، اعضای سپاه بقیه الله (عج) به طور نمادین به فرزندان شهدا ادای احترام می‌کنند .

فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز با اشاره به نمایش فیلم‌های «تنگه ابوقریب» و «به وقت شام» در مساجد و مدارس، گفت: پرده خوانی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود که در این برنامه راویان دفاع مقدس از سرداران و شهدای دوران دفاع مقدس خواهند گفت.

دوستدار همچنین با اشاره به آغاز مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمدرسول الله(ص)؛ گفت: در این مرحله اعزام گروه های جهادی را شامل می شد که از این ناحیه سپاه، سه گروه جهادی به نقاط محرم اعزام شده اند و کار خود را تا پایان شهریورماه ادامه می دهند.

او اضافه کرد: در این مرحله ۲۵ گروه جهادی برای اردوهای یک، سه و هفت روزه به مناطق مختلف اعزام شده‎اند و مجموعا ۶۰۰ نفر را شامل می شوند.

دوستدار با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می شود، از حضور پنج گردان «بیت المقدس» ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در آن خبر داد و گفت: گردان‌ها در قالب دسته عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عزیمت کرده و سپس به منطقه عمومی «باجگاه»، محل رزمایش، اعزام می‌شوند.

این فرمانده سپاه در شیراز خاطرنشان کرد که ۶ هزار نفر از بسیجیان ناحیه بقیه الله در مرحله سوم رزمایش که تجمع بزرگ بسیجیان است، حاضر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار