مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد نسبت به قطع و اصلاح سهمیه سوخت 14 هزار وانت‌بار از ابتدای سال آینده هشدار داد.
کد خبر: ۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 21 February 2015

سید مهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد مدیریت سوخت و وزارت کشور، از سال آینده سهمیه سوخت وانت‌بارهایی که نسبت به اخذ پروانه فعالیت، اشتغال و ثبت نام در سامانه اقدام نکرده باشند، اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان اولیه‌ای به همین منظور در سال 89، اظهار کرد: در مرحله نخست این فراخوان، تعداد 22 هزار نفر دارنده خودروهای باری ثبت‌نام نموده و خوداظهاری کردند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: از 22 هزار ثبت‌نام کننده در مرحله نخست فراخوان، تنها 8 هزار نفر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کردند که سال آینده مشمول دریافت سهمیه سوخت خواهند شد.

علوی‌مقدم خاطر نشان کرد: در حال حاضر 14 هزار وانت‌بار در مشهد فعال است که در طرح مذکور ثبت نام نکردند و بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، سهمیه سوخت‌ این خودروها از فروردین ماه سال 94 به 60 لیتر تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: افراد با در دست داشتن کارت معاینه فنی و بیمه‌نامه شخص ثالث می‌توانند به این سازمان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد سهمیه سوخت خودروهای باری را بین 100 تا 400 لیتر متغیر خواند و گفت: وانت‌های یک تن بنزین‌سوز 200 لیتر، وانت‌های یک تن دوگانه‌سوز 100 لیتر، وانت‌های دو تن بنزین‌سوز 400 لیتر و وانت‌های دو تن دوگانه‌سوز 300 لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار