رییس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: تیم منتخب دختران استان در مرحله دوم مسابقات نونهالان و پیشتازان منطقه یک کشور با کسب سه مدال طلا، هفت نقره و یک برنز بر سکوی سوم جای گرفتند.
کد خبر: ۶۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 04 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسین فهیمی روز سه شنبه  افزود: مرحله دوم این مسابقات به میزبانی تبریز و با حضور ورزشکارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم دختران آذربایجان غربی متشکل از 12 ورزشکار با مربیگری روژین جهانی و هانیه حاجی پور عازم این مسابقات شده بودند.
فهیمی گفت: در بخش تیمی این مسابقات آذربایجان شرقی و زنجان به ترتیب بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی جای گرفتند.
رییس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش انفرادی نازلی صبوری در 1500 متر، فاطمه ماکویی در پرتاب نیزه و روژبین جهانی در ماده 400 متر با کسب عنوان قهرمانی صاحب گردن آویز طلا شدند.
وی افزود: مهسا پورشیرین در پرش ارتفاع، اسرا امامی و مرضیه امجدی در 100 متر سرعت، الهام امین خواه در 800 متر، نیوشا موجودی در 400 متر، سما فرج پور در 100 متر با مانع هر کدام یک مدال نقره کردند و ملیسا نجف اشرفی در پرش طول به مقام سوم رسید.
فهیمی گفت: تیم استان در بخش چهار نفره دو امدادی با ترکیب الهام امین خواه، صبا مرادی، اسرا امامی و مرضیه امجدی نیز به نشان نقره رسید.
به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته نیز تیم نونهالان و نوجوانان پسر استان بر سکوی نایب قهرمانی مرحله دوم رقابت های های منطقه یک کشور قرار گرفتند.
مرحله سوم این رقابت های در 2 بخش دختران و پسران نونهال و نوجوان کشور بر اساس رکوردهای کسب شده به میزبانی تهران برگزار می شود.

منبع ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار