مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید تضمینی بیش از 635 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 03 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مظفر رحیمی ، با اشاره به تدوام خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیر کرمانشاه، گفت: تاکنون حدود 635 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان کرمانشاه خریداری شده و پیش‌بینی خرید 650 هزار تن گندم برای سال زراعی جاری محقق خواهد شد.

وی تعداد مراکز کنونی خرید گندم در استان را حدود 12 مرکز اعلام کرد و افزود: خرید تضمینی گندم تا حدود یک ماه آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اگر کشاورزان گندمی برای فروش داشته باشند، باز هم خریداری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه 52 درصد پول گندمکاران کرمانشاه پرداخت شده، یادآور شد: این رقم معادل بیش از 437 میلیارد تومان است.

رحیمی اشاره‌ای هم به خرید دانه آفتابگردان از کشاورزان داشت که تاکنون 40 تن خریداری شده و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای خرید آفتابگردان 900 تن است و خرید آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از پرداخت 50 درصد پول آفتابگردان خریداری شده به کشاورزان خبرداد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از رشد دو برابری خرید کلزا در استان هم یاد و رقم آن را 20 هزار تن اعلام کرد و گفت: تمام پول کلزا به کشاورزان پرداخت شده و بدهی در این بخش نداریم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار