نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مسؤولان باید برای تامین منابع آب مناطق محروم استان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام کنند، چرا که مسئله و مشکل آب با دیگر مشکلات استان خوزستان قابل قیاس نیست.
کد خبر: ۶۵۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 03 September 2018

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری یکشنبه شب در آیین افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی و اهدای جهیزیه به زوج های جوان مناطق محروم آبادان ، خرمشهر و شادگان در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر اظهار داشت: مسئله آب با دیگر مسایل و مشکلات استان قابل قیاس نیست و مسئولان باید برای تامین آب مناطق محروم به خصوص شهرهای آبادان و خرمشهر تلاش کنند.

به گزارش"تابناک" وی گفت: از سپاه و بسیج انتظار داریم همانگونه که در محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خوزستان وارد عمل شده برای تامین آب کشاورزی و آشامیدنی مناطق روستایی نیز همت کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه خرمشهر نماد بسیار با عظمت ملت ایران اسلامی است، گفت: ما آمده ایم که صدای مظلومیت مردم خرمشهر و آبادان را به مسئولان کشوری برسانیم و در این راستا جلسه شورای امنیت ملی با حضور وزیران برگزار شد و در این نشست مسایل و مشکلات خوزستان مطرح شد و به نتایج خوبی رسیدیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آیین ضمن قدردانی از کلیه دست اندرکاران در طرح ها عمرانی گفت: سپاه پاسداران در کنار ماموریت های ذاتی خود یعنی ایجاد امنیت و دفاع از نظام مقدس اسلامی در زمینه محرومیت زدایی نیز وارد عمل شده و در این زمینه تاکنون برنامه های بسیار خوبی در مناطق مختلف اجرا کرده است.

سردار سیدضیاالدین حزنی بر لزوم همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: همه باید در این راستا برای رفع محرومیت زدایی وارد عمل شوند.وی با بیان اینکه 154 هزار فقره جهیزیه در سراسر کشور تهیه شده است گفت:تلاش می شود تا 2 هزار و 250 فقره جهیزیه در سال جاری تهیه کنیم اما افزایش قیمت ها کار ما را دشوار کرده است.

سردار خزنی افزود: با تهیه این میزان جهیزیه خیلی از واحدهای تولیدی در کشور فعال شد و در این راستا اشتغال ایجاد شد و زوج ها زندگی مشترک خود را آغاز کردند.وی در خصوص تامین آب آشامیدنی آبادان و خرمشهر نیز گفت: 130 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار