تابناک هرمزگان-  مراسم تقدیر از طراحان نمایشگاه مد و لباس خلیج فارس ( لباس سنتی و اداری ) با حضور علی غیاثی مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای طوبی برگزار شد
کد خبر: ۶۵۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 02 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در این مراسم پس از ارائه گزارش توسط علی بندرعباسی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرخنده جلالی مسئول برگزاری نمایشگاه ، علی غیاثی مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش این نوع نمایشگاه ها را در ساماندهی مد و لباس کشور بسیار مثمر ثمر دانست.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور می باشد و در این حوزه کارهای بسیار قابل توجهی در استان های مختلف و به ویژه هرمزگان شده که شایسته تقدیر و توجه بیشتر است.

مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگی و حمایت دستگاه های مختلف از نمایشگاه مد و لباس خلیج فارس بخش لباس سنتی و اداری را موجب مباهات دانست و بیان کرد : ظرفیت های بسیار خوبی در لباس های بومی و محلی هرمزگان وجود دارد که می تواند در لباس های اداری مورد استفاده قرار گیرد.

غیاثی اذعان داشت: توجه به ظرفیت های نهفته در فرهنگ بومی و محلی هر استان می تواند باعث شکوفایی استعداد ها و خلق آثار منحصر به فرد شود و این پیوند باعث ایجاد حس رضایت و ارضای ذائقه های مختلف در جامعه شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از طراحان شرکت کننده در این نمایشگاه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار