فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک تن و 22 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس این استان و بوشهر از سه دستگاه خودرو در فارس کشف شد.
کد خبر: ۶۴۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار احمد علی گودرزی، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد فارس با رصد اطلاعاتی و همکاری ماموران انتظامی استان بوشهر، مطلع شدند فردی به هویت معلوم، قصد دارد با یک دستگاه ایسوزو، یک محموله مواد مخدر را به شیراز انتقال و تحویل عوامل خریدار دهد.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه کامیون را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، 806 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: همچنین در عملیاتی دیگری ماموران انتظامی شهرستان فراشبند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از ورود یک دستگاه وانت نیسان حامل مواد مخدر از فراشبند به شهرستان برازجان در استان بوشهر مطلع شدند.
گودرزی اضافه کرد: ماموران در یک عملیات ضربتی، خودرو نیسان را متوقف و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از این وسیله نقلیه 99 کیلو و 750 گرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در محور سروستان - شیراز پس از توقیف یک دستگاه تریلر در بازرسی از آن 67 کیلوگرم تریاک و 49 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند و در پیوند با این مواد افیونی یک نفر متهم دستگیر شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار