چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور از روز جمعه ۹ شهریور آغاز می‌شود و تیم شهید چمران لارستان در نخستین گام میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.
کد خبر: ۶۴۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور از روز جمعه 9 شهریور ماه 97 آغاز می‌شود. این مسابقات با حضور 8 تیم، شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، هیأت هندبال البرز، فولاد مبارکه سپاهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

بنا به برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال ایران، در هفته نخست این رقابت‌ها، پتروآموت پویا بوشهر میزبان اشتادسازه مشهد خواهد بود و در دیگر بازی تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته یعنی تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

در بازی سوم تیم هیأت هندبال البرز در یک بازی خارج از خانه به مصاف اصفهان می‌رود و در بازی پایانی نیز تیم شهید چمران لارستان از ساعت 11 صبح در سالن رزمپوش شهر لار از تیم فولاد مبارکه سپاهان دیگر تیم اصفهانی میزبانی خواهد کرد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا، قهرمانی در دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران و همچنین مقام سومی سال گذشته را در کارنامه دارد، به عنوان یکی از مدعیان اصلی پای به این دوره از مسابقات گذاشته است.

بانوان لارستانی که به عنوان تنها نماینده استان فارس در این رقابت‌ها شرکت دارند، در مهرماه امسال نیز به نمایندگی از کشور ایران در سومین دوره مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد یافت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار