تابناک گزارش می دهد؛
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از تولد نوزاد 650 گرمی خبر داد که با وزن یک کیلو و 200 گرم پس از طی 60 روز درمان در این بیمارستان با سلامت کامل مرخص شد.
کد خبر: ۶۴۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 27 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سرپرست بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت اظهار داشت: این نوزاد که حاصل زایمان دوقلو بوده، با وزن 650 گرم به دنیا آمده است.

محمد طاها خادمی ابراز داشت: این نوزاد که با وزن پایین متولد شد و در بدو تولد با نارسایی تنفسی همراه بود به مدت 60 روز در بخش های NICU و نوزادان بیمارستان بستری شد که پس از طی مراحل درمان خوشبختانه با وزن یک کیلو و 200 گرم از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: نوزادانی که با این شرایط وزنی و سنی به دنیا می آیند در بهترین مراکز درمانی دنیا مرگ و میر بالای 80 درصد دارند.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) ضمن تشریح روند رسیدگی درمان نوزاد ذکر شده از زحمات دکتر منصور آهون متخصص اطفال و تیم معالج این بیمار تقدیر نمود. 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه پیرایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
اگر این کادر پزشکی نوزادان 650 گرمی را نجات دادن و بیمارستان دهدشت گذاشتش دم تشمال که نجاتش دادن پس چرا نوزادان 3 قلویی که اردیبهشت 97 دنیا آوردن اونم براثر سهل انگاری پزشک و کادر پزشکی بخش Nicu پس چرا نزدین دم تشمال و خبریش نکردین که هر یکی از دختران وزن یکیش 1 و نیم و یکیش 730 گرم و پسر 1و نیم بود رو کشتین....چرا این خبر رو نزدین این نوزادان 3 قلو با وزن عالی و همه چیزشان نرمال بود و در ماه 7 بودن را کشتین....چرا این تیم پزشکی کاری نکردن؟آیا حق پدر و مادر این 3نوزاد نبود علت فوت فرزندانشان را بدانند؟چرا یکی اولی را روز اول تولدش کشتین و دستگاه آمبولانس تنظیم نبود؟چرا دوتای دیگر را نرمال قلمداد کردین و گفتین مادر شیر را آماده کند و بعد 5 روز و نیم تو یه 1ساعت فوت را اعلام کردین و به خونواده ها نگفتین که کی و چرا فوت کردن....مگه شماها خدا رو در نظردارین؟چی از دل مادر و پدر این نوزادان داغ دیده میدانید.اون مادر شکم اولش بود و هزار آرزو براشون داشت.بیمارستان دهدشت کشتارگاهی بیش نیست و هر کی واسه خودش رئیس و خودمختار شده...جالبش اینه پزشکی که ختم بارداری داد اسم این کارش رو انفاق و لطف گذاشت...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار