حساسیت‌های خاص یک دیدار
ديدار دو تيم «سياه جامگان» و «استقلال تهران» در مشهد، مسابقه افتتاحيه ليگ برتر فوتبال در دوره پانزدهم خواهد بود درحالیکه حساسیت‌های خاصی هم دارد.
کد خبر: ۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 22 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، با اعلام برنامه 5 هفته اول دوره پانزدهم ليگ مشخص شد، مسابقه «سياه جامگان- استقلال» در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) که ساعت 18 پنجشنبه 8 مرداد برگزار مي شود، اولين بازي اين فصل ليگ خواهد بود.
 پيش از اين تصور مي شد سپاهان قهرمان دوره قبلي بازي افتتاحيه را برگزار کند ، اما بازي اين تيم ساعت 19:35 همان روز مقابل استقلال خوزستان برنامه ريزي شده است.
برخورد سیاه‌جامگان مشهد و رضا عنایتی که کاپیتان فصل گذشته استقلال تهران بود  با تیم سابق خود در همان هفته اول جالب است که البته عنایتی از این موضوع استقبال می کند :  «هفته اول، بازی با استقلال، در مشهد برای ما که فوق‌العاده است. این مسابقه می‌تواند به تیم تازه لیگ برتری شده ما شخصیت بدهد. ان‌شاءا... بتوانیم همان هفته اول در خانه نتیجه بگیریم و خودمان را تثبیت کنیم»
هرچند که رضا عنایتی تأکید می کند: هیچ مشکلی با سرمربی تیم فوتبال استقلال ندارد و قبل از بازی هم به سمت مظلومی می رود.
علاوه بر این ، ایمان موسوی، بازیکن پیشین استقلال تهران مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران نیز به سیاه‌جامگان مشهد پیوسته و فروزان دروازه بان پیشین استقلال هم در آستانه دریافت رضایتنامه و حضور در تیم مشهد است که همه اینها حساسیت این رقابت را جدی تر می کند.
جالب اینکه محمد رضا عباسی ، مالک و مدیر عامل باشگاه در این روزها سخن از شکست استقلال دارد و مدیر تیم هم به صراحت می گوید که به هیچ وجه ترسی از حریف آبی پوش خود نداریم!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار